هزینه نصب سامانه هوشمند به رانندگان تاکسیرانی برگشت داده شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان  گفت: مشکل سامانه هوشمند در تاکسی‌ها باید با درایت بررسی شود؛ شاید هزینه‌هایی که رانندگان برای نصب سامانه پرداخت کردند به آن‌ها برگشت داده شود.

به گزارش خبرنگارایمنا، امیر احمد زندآور صبح امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی؛ سازمانی بسیار حساس و دارای وجوه مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدماتی در حوزه حمل و نقل عمومی است و حمایت از رانندگان کلید حل بسیاری از مشکلات در این حوزه است.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی دچار چالش‌های مربوط  به نصب سامانه هوشمند در تاکسی‌ها از ابتدای نصب آن‌ها بوده است، افزود: کاهش میزان حجم پول مبادله شده در بین افراد و گسترش فرهنگ پرداخت الکترونیک بین  شهروندان از اهداف نصب این سامانه بوده است که متاسفانه بدلیل مشکلات پیش آمده، سامانه مذکور اصلاً استفاده نمی شود و اکثر مواقع در تاکسی‌ها خاموش است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان  ادامه داد: مشکل سامانه هوشمند در تاکسی‌ها باید با درایت بررسی شود؛ شاید هزینه‌هایی که رانندگان برای نصب سامانه پرداخت کردند به آن‌ها برگشت داده شود.

 وی ادامه داد: ضروری است تا تعداد ناوگان تاکسیرانی را ارتقا دهیم، نوسازی تاکسی‌های فرسوده، تامین سوخت، افزایش جایگاه سی ان جی  و رفع مشکلات معیشتی و رفاهی تاکسیرانان را از جمله دغدغه‌های بسیار مهم این صنف دانست که باید با کمک نخبگان، ارگان ها و سازمان‌ها به خصوص شهرداری و شورای اسلامی شهر اصفهان یافتن راه‌حل برای آن‌ها را در دستور کار قرار داد تا مرتفع شود.

کد خبر 358917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.