خدمات فرهنگسراها به بخش خصوصی برون‌سپاری می‌شود

با رای اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، بخشی از امور سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در فرهنگسراها به بخش خصوصی برون‌سپاری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لایحه  پیشنهاد برون‌سپاری بخشی از امور سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری  اصفهان به بخش خصوصی، ضمن اعلام نظریات کمیسیون تلفیق و کمیسیون فرهنگی و ورزشی در پنجاه و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان مطرح شد.

فریده روشن، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان درباره این لایحه گفت: باید در تصویب این طرح پرهیز از قطبی و انحصاری شدن برون‌سپاری‌ها، کنترل کیفیت آموزش، حمایت از اقشار محروم و توسعه انسانی شهر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با افزایش کیفیت آموزش‌ها دو هدف فرهنگ‌سازی و کارآفرینی در فرهنگسراها با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای به اجرا گذاشته خواهد شد.

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، با بیان اینکه طی دو هفته آیین‌نامه‌ اجرایی این طرح توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تدوین شد، ادامه داد: پس از بحث در رابطه با این لایحه در کمیسیون و تصویب آن، به نظارت بیشتر بر بالا رفتن کیفیت آموزش‌ها ، توجه به بخش خصوصی و آموزش‌های مربوط به فرهنگ‌سازی کمک خواهد کرد.

در پایان، این لایحه با ۱۰ رای موافق به تصویب رسید.

کد خبر 358900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.