حدادی فر و مسلمان در لیست سیاه امید نمازی

امید نمازی سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن در مصاحبه روز گذشته خود با یکی از رسانه‌ها به بازیکنی اشاره کرده که عملکرد خوبی در ترکیب تیم نداشته و با کم کاری عاملی برای ضعف نتیجه‌گیری تیم بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از همان ابتدا هم مشخص بود که نوع جدایی امید نمازی از تیم فوتبال ذوب‌آهن باب میل این سرمربی نبوده و می‌شد حدس زد که نمازی بعد از رفتن دست به انجام مصاحبه‌های انتقادی و از سر نارضایتی علیه تیم ذوب‌آهن بزند. سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن چراغ اول را روز گذشته روشن کرد و با انتقاد از فشار مدیران بالا دست به سعید آذری در بحث برکناری سرمربی ذوب‌آهن اتهام دیگری را هم به بازیکنان ذوب‌آهن و به صورت مشخص یک نفر از آنها وارد کرد که در جای خودش می‌تواند بحث‌های زیادی به همراه داشته باشد.

مروری بر اتفاقاتی که در دوران حضور امید نمازی در تیم ذوب آهن افتاد نشان می‌دهد که این تیم از لحاظ فنی نتوانست انتظارات هواداران خودش را برآورده کند و اشاره امید نمازی به جدایی بازیکنان در ابتدای فصل و اشتباهات داوری خیلی هم بیراه نبوده است. اما نمازی در این مدت فقط با ۲ بازیکن تیمش به مشکل برخورد و به نظر میرسد که صحبت‌های او در همین راستا انجام شده است. نفر اولی که نتوانست تا میانه‌های نیم فصل در برنامه‌های امید نمازی قرار بگیرد محسن مسلمان هافبک سابقا ملی‌پوش این تیم بود که در ابتدای فصل با امید فراوان به اصفهان بازگشت تا در ترکیب این تیم بدرخشد.

عملکرد نه چندان قابل قبول محسن مسلمان و البته حاشیه‌های اطراف او باعث شد مسلمان نشانی از آن بازیکن باکیفیت سال‌های گذشته را نداشته باشد اما با چند هفته سکونشینی و مصاحبه‌هایی که سعید آذری و امید نمازی در انتقاد از عملکرد مسلمان انجام دادند در نهایت این بازیکن به خودش آمد و با زدن ۲ گل در دو مسابقه آخر ذوب‌آهن در برابر پیکان و تراکتورسازی می‌توان گفت که مسلمان در این هفته‌ها از لیست سیاه امید نمازی خارج شده بود و بعید است که نظر سرمربی سابق ذوب‌آهن در مورد بازیکن کم کار به سمت محسن مسلمان بچرخد.

در حقیقت اگر شک و شبهه‌ای به عملکرد محسن مسلمان وجود داشت نمازی در این هفته‌های آخر کار خودش در ذوب‌آهن هم از او استفاده نمی کرد ولی گلزنی‌های محسن مسلمان به نوعی مرهمی بر شکست‌های ذوب‌آهن بود تا همه از بازگشت دوباره مسلمان خوشحال شوند.

اما بررسی بیشتر در بین بازیکنان ذوب‌آهن و ارتباطشان با امید نمازی ما را به نام قاسم حدادی‌فر بازیکن باتجربه و تکنیکی ذوب‌آهن می‌رساند که در این چند هفته مورد غضب نمازی قرار گرفته بود و حتی در لیست ۱۹ نفره تیمش هم جایی نداشت. این بازیکن بعد از اعتراض به خشونت یکی از همبازیانش در جریان تمرینات مورد غضب امید نمازی قرار گرفت و دیگر نتوانست در ترکیب ذوب‌آهن به میدان برود.

 حدادی‌فر بعد از بازی ۴۵ دقیقه‌ای در مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هشتم از لیست ذوب‌آهن خارج شد و در بازی مقابل سپیدرود، پیکان و تراکتورسازی اثری از حدادی‌فر در ترکیب ذوب‌آهن به چشم نخورد آن هم در شرایطی که ذوب‌آهن در پست هافبک طراح و بازیساز میانه میدان دچار کمبود بود و این یعنی نمازی حتی در این شرایط هم تمایلی برای استفاده از حدادی‌فر نداشته است.

قاسم حدادی‌فر به عنوان یک بازیکن معرفی شده از مکتب ذوب‌آهن، سالهاست در این تیم حضور داشته و در کنار چهره‌هایی مثل محرم نویدکیا و حسین پاپی نماد وفاداری به فوتبال اصفهان شناخته می‌شود. محبوبیت حدادی‌فر برای ذوب‌آهن آنقدر زیاد هست که حتی به هنگام مصدومیتش بغض سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه می‌ترکد و زدن اتهام کم کاری به چنن بازیکنی غیرمنصفانه به نظر می‌رسد. حدادی‌فر در دوران حضورش در ذوب‌آهن همیشه یک بازیکن رو به بالا و با کیفیت ثابت بوده که هرزمان دچار مصدومیت نبوده در لیست بهترین بازیکنان تیمش قرار داشته و با همه مربیانی هم که بر روی نیمکت ذوب‌آهن نشسته‌اند ارتباط خوبی داشته است ولی این ادعای امید نمازی که بیشتر در مسیر بهانه‌جویی و انداختن توپ به یک زمین دیگر مطرح شده موضوعی است که باید از طرف مدیریت باشگاه ذوب‌آهن پاسخی مناسب به آن داده شود.

کد خبر 358898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.