فعالیت مجدد ۱۵ ایستگاه دوچرخه با مشارکت بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: ۱۵ ایستگاه دوچرخه شهر اصفهان با مشارکت بخش خصوصی در نیمه دوم آذرماه ۹۷ مجدد فعال می‌شود.

شهرام رییسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۱۵ ایستگاه دوچرخه در محدوده حاشیه زاینده رود و نقاط مرکزی شهر با مشارکت شهرداری اصفهان و بهره‌بردار بخش خصوصی فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های دوچرخه کیفیت خدمات ارتقا یافته است و دوچرخه در انواع مختلف معمولی و مدرن به شهروندان ارائه خواهد شد، افزود: تعرفه کرایه دوچرخه‌ها به گونه‌ای تعیین شده تا تمام شهروندان امکان استفاده از آن را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ایستگاه‌های دوچرخه مدت‌ها غیر فعال و کره کره آنها پایین کشیده شده بود و به دلیل هزینه‌های زیاد فعالیت آنها صرفه اقتصادی برای شهرداری نداشت، از این رو تنها راهکار فعالیت مجدد آنها استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بود در این راستا سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در قالب فراخوان ایستگاه‌های دوچرخه شهر را به بخش خصوصی واگذار کرد.

رییسی تاکید کرد: سازمان‌های سرمایه‌گذاری در جهت ایجاد ثروت، درآمد و توسعه خدمات شهری، وظیفه برقراری ارتباط با بخش خصوصی علاقمند سرمایه‌گذاری در قالب‌های مشارکتی یا سایر روش‌ها با شهرداری را دارد.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت و استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی از رویکردهای مهم شهرداری اصفهان محسوب می‌شود، تصریح کرد: پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری در فواصل مختلف و در قالب فراخوانهای شفاف و دسترسی آزاد اطلاعات برای جذب سرمایه‌گذار ارائه میشود.

کد خبر 358896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.