اعزام بیش از ۱۷۰ هزار مسافر در پروازهای حج تمتع امسال

بر اساس آمارهای اعلام شده، اعزام و پذیرش ۱۷۰ هزار مسافر در پروازهای حج تمتع امسال انجام شده که رشد یک درصدی نسبت به حج سال ۹۶ داشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، بر اساس آمار منتشر شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی معاونت برنامهریزی، نظارت و امور اقتصادی، فرودگاه های فعال در اعزام و پذیرش حجاج در مجموع پروازهای رفت و برگشت یک‌هزار و ۲۵۲ پرواز و بیش از ۱۷۰ هزار مسافر را میزبانی کردند که نسبت به سال قبل در نشست و برخاست هواپیما و اعزام و پذیرش حجاج یک درصد رشد داشته است.

بر این اساس فرودگاه امام خمینی (ره) با میزبانی از نشست و برخاست ۳۶۰ فروند هواپیما، اعزام و پذیرش ۴۶هزار و ۴۸۲ مسافر، ارسال و پذیرش نزدیک به یک‌میلیون و ۱۹۹هزار کیلوگرم بار و پست در رتبه نخست فرودگاههای اعزام و پذیرش حجاج قرار دارد.

فرودگاه مشهد با نشست و برخاست ۱۶۰ فروند هواپیما، اعزام و پذیرش ۲۶هزار و ۲۲۰ مسافر و ارسال و پذیرش نزدیک به ۶۵۰ هزار کیلوگرم بار و پست در رتبه دوم و فرودگاه اصفهان با نشست و برخاست ۱۰۵ فروند هواپیما، اعزام و پذیرش ۱۳هزار و ۲۲۶ مسافر و ارسال و پذیرش بیش از ۳۸۲ هزار کیلوگرم بار و پست در رتبه سوم قرار دارند.

کد خبر 358862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.