جامعه را به سمت عدالت سوق دهید

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از دانش‌آموزان دعوت می‌کنم ایده‌های خود را درباره مدیریت شهر، با شورای شهر به اشتراک گذارند چون آن‌ها در این مسیر از مربیان خود و کسانی که در زمینه آموزش و پرورش مهارت دارند کمک خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا پیش  از ظهر امروز (شنبه) در جمع اعضای شورای دانش آموزی مدارس ناحیه یک اصفهان، اظهار کرد: دانش‌آموزانی که در شورای دانش‌آموزی حضور می‌یابند روزی امکان حضور در جایگاه‌های بالاتری را نیز دارند بنابراین باید خدمت به مردم را تمرین کنند زیرا همه ما جزء همین جامعه هستیم و مبانی دینی ما راه و رسم خدمت به دیگران را یاد می‌دهد ، چه آن‌هایی که مسلمان هستند و چه آن‌هایی که مسلمان نیستند.

وی افزود: سعی کنید جامعه را به سوی عدالت هدایت کنید زیرا باید جامعه را به سمتی حرکت دهیم که زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد:  بیشترین دغدغه مطرح شده در جلسه امروز، تسهیل شرایط اردوهای دانش‌آموزی، امکان استفاده از پژوهش‌سراهای شهر، درخواست شرایط ویژه برای استفاده از اتوبوس‌ها، نوسازی و ایمن سازی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و نیز سرانه مدارس بود که برخی از آن‌ها به‌طور مستقیم مربوط به شورای شهر بوده و بعضی دیگر نیازمند پیگیری از سایر نهادها است.

وی ادامه داد: از دانش‌آموزان دعوت می‌کنم ایده‌های خود را درباره مدیریت شهر، با شورای شهر به اشتراک بگذارند چون آن‌ها در این مسیر از مربیان خود و کسانی که در زمینه آموزش و پرورش مهارت دارند کمک خواهند گرفت.

راهیابی دو دانش‌آموز اصفهانی به مجلس دانش‌آموزی کشور

امینی معاون پرورشی ناحیه یک آموزش و پرورش اصفهان نیز با بیان اینکه اعضای شورای دانش‌آموزی قرار است آینده سازان این کشور باشند، گفت: امسال دو نفر از دانش آموزان عضو شورای دانش‌آموزی اصفهان به مجلس دانش‌آموزی کشور راه پیدا کردند که این امر جایگاه ارزشمند شوراهای دانش‌آموزی را مشخص می‌کند؛ اعضای آن قادر هستند درجهت حل چالش‌های آموزش و پرورش کمک کننده بوده و با وجود تمام محدودیت‌ها، شیوه برخورد با مشکلات را فراگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا در پایان این نشست از اعضای فعال شوراهای دانش‌آموزی مدارس شاهد شیخ انصاری، شهید خلیل افشار، ۱۳ آبان، ۱۲ بهمن و حضرت معصومه(س) ناحیه یک اصفهان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 358861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.