ایجاد ۸۲ هزار فرصت شغلی در بخش کشاورزی

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از انعقاد تفاهم‌نامه میان این سازمان و وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، بیش از ۸۲ هزار فرصت شغلی جدید با عملی شدن سه برنامه در حوزه کشاورزی محقق می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت در مراسم امضای تفاهم‌نامه ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش کشاورزی، اظهار کرد: ۱۷هزار و ۲۵۲ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده برای انجام این تفاهم‌نامه از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۳۹۷ کل کشور تأمین شده است.

وی با بیان اینکه فقط یک بخش از اقتصاد کشور ما متأثر از تکانه‌های خارجی و برون‌مرزی است، گفت: اما یک بخش دیگر به مسیری برمی‌گردد که به تحریم‌ها و بدخواهی دشمنان ما ربطی ندارد و آن تلاش و اهتمام ما در مسیر رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است.

نوبخت با تأکید بر این نکته که ایران یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است، گفت: یافته‌های یک نظرسنجی که نتایج آن منتشر شده، نشان می‌دهد که حدود ۷۰ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی اعلام کرده‌اند که اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، از گردنه تحریم‌ها گذر می کنیم.

مراسم امضای تفاهم‌نامه برنامه تولید و اشتغال بخش کشاورزی امروز با حضور معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سازمان برنامه و بودجه کشوربرگزار شد.

کد خبر 358858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.