دانش‌آموزان خوشبخت بودن را بیاموزند

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آرزو می‌کنم دانش آموزان انسان‌های خوشبختی باشند چون اگر فردی بهترین تخصص‌ها را داشته اما نحوه درست زندگی کردن را فرا نگیرد، توانایی خوشبخت بودن و زندگی مطلوب را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی پیش  از ظهر امروز (شنبه) در جمع اعضای شورای دانش‌آموزی مدارس ناحیه یک اصفهان، اظهار کرد: جای تأمل است که چرا دانش آموزان باید در این سن دغدغه‌هایی نظیر اتوبوس برای رفتن به اردو، ضعف در کتابخانه مدارس، کمبود سرانه و نبود امکانات را داشته باشند و این امر تلاش بیش از پیش همه ما مسئولان شهری را می‌طلبد.

وی افزود: ما یک بار به دنیا می‌آییم و باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم بنابراین به‌جای آنکه آرزو کنم مدیران لایقی در آینده باشید، آرزو می‌کنم دانش آموزان، انسان‌های خوشبختی باشند چون اگر فردی بهترین تخصص‌ها را داشته اما نحوه درست زندگی کردن را فرا نگیرد، توانایی خوشبخت بودن و زندگی مطلوب را نخواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: قبول دارم که بسیاری از درس‌هایی را که در دوران مدرسه می‌خوانیم شاید برای زندگی آینده ما به‌کار نیاید اما نباید به این خاطر نگرانی به دل داشته باشید و باید به دور از حسادت بیاموزید که یکدیگر را در راه پیشرفت حمایت کنید.

وی با بیان اینکه جامعه نیازمند افراد متوسطی است که با یاری یکدیگر شرایط را به پیش ببرند، تصریح کرد: امروز سهراب سپهری را با شعر و نقاشی‌هایش می‌شناسند، استاد فرشچیان را به هنری که دارد و پروفسور سمیعی را به تخصصی که دارد، بنابراین نمی‌توان گفت فردی که یک هنرمند خوب است جایگاهی در جامعه ندارد و همه افراد برای موفقیت باید شغلی خاص داشته باشند.

کد خبر 358856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.