ناوشکن سهند و زیردریایی فاتح به آب انداخته می شوند

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که به زودی ناوشکن سهند و زیر دریایی فاتح به ناوگان نیروی دریایی ارتش می پیوندند.

به گزارش ایمنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه همایش بین المللی «امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی و کلانشهرها، فرصت ها و چالش‌ها» که در تالار وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلاب و حتی شاید پیش از آن نیز تحریم بودند و این تحریم ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: تمامی کسانی که ما را تحریم کرده اند، بدانند که ما از تحریم سازندگی به وجود می‌آوریم و اگر کسی در خارج از کشور پیش‌بینی کرده که امنیت مرزهای کشور در دوران اعمال تحریم‌های جدید دچار مشکل شود، اشتباه کرده و یاوه گفته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه در سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در حوزه دفاعی به دست آمده است، گفت: در آینده نزدیک شاهد الحاق ناوشکن سهند و زیر دریایی فاتح به ناوگان نیرو دریایی خواهیم بود.

امیر سیاری با تاکید بر اینکه امنیت در مرزهای کشور به طور کلی برقرار است، گفت: اگر در طول زمان اتفاقی رخ دهد دور از ذهن نیست، اما امنیت مرزهای کشور در مقایسه با مرزهای منطقه از ضریب قابل اطمینانی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پا در رکاب بودن نیروهای مسلح و همه سازمان های لشکری و کشوری مدیریت خوبی را در مرزها ایجاد کرده است، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران امن ترین آسمان را دارد و در حوزه دریا و آبهای سرزمینی نه تنها امنیت را در آبهای خود بلکه در خلیج عدن نیز برقرار کرده‌ است.

منبع:ایرنا

کد خبر 358854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.