دانش‌آموزان از ۱۷۰ کتابخانه شهرداری اصفهان استفاده کنند

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اصفهان دارای ۱۷۰ کتابخانه در فرهنگسراها است که دانش‌آموزان می توانند از این مراکز استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن ظهر امروز (شنبه) در جمع نمایندگان شوراهای دانش‌آموزی مدارس ناحیه یک اصفهان، اظهار کرد: از اینکه می‌بینم دانش‌آموزان در این سن به‌خاطر محاسنی که نسبت به سایرین داشته‌اند برای انجام وظایف فراتر از مسئولیت‌های درسی خود در شورای دانش‌آموزی انتخاب شده و در این جلسه توانایی آسیب‌شناسی مسائل و مشکلات مدرسه خود را دارند، لذت می‌برم.

وی افزود: هدف از آموزش این است که یاد بگیریم چگونه باید یک انسان خوب باشیم و اگر دانش‌آموزان این مهارت‌های خوب زیستن را فراگیرند، آینده‌ای درخشان در اختیار آنان است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، پس از شنیدن مطالبات نمایندگانی از شوراهای دانش آموزی ناحیه یک اصفهان، ادامه داد: اصفهان دارای ۱۷۰ کتابخانه در فرهنگسراها است که دانش‌آموزان می توانند از این مراکز استفاده کنند؛ پس از دسته‌بندی خواسته‌های مطرح شده در این جلسه، سعی می‌کنیم در شورای شهر در زمینه‌هایی که مربوط به مدیریت شهری می‌شود مانند حمل‌ونقل برای اردوهای دانش‌آموزی و استفاده از کتابخانه‌ها، به مطالبات دانش‌آموزان رسیدگی و در سایر حیطه‌ها رایزنی‌های لازم را با دستگاه‌های مربوطه انجام دهیم.

وی تصریح کرد: خواسته‌ام از مسئولان آموزش و پرورش اصفهان این است که شرایط بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای را نیز برای دانش‌آموزان فراهم کنند تا ضمن بازدید از این مراکز، دانش‌آموزان نگرش بهتری نسبت به شغل آینده خود پیدا کنند.

کد خبر 358849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.