سنگربانان جوان سپاهان و ذوب آهن راهی عمان می شوند

کادر فنی تیم ملی فوتبال امید پس از انجام آخرین تمرین این تیم در تهران، اسامی ۲۲ بازیکن را جهت حضور در مسابقات تدارکاتی برابر عمان اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، طبق اعلام کرانچار ۲۲ بازیکن در سفر تیم امید به مسقط حضور خواهند داشت و برای انجام مسابقه دوستانه روز ۲۹ آبان برابر عمان آماده می شوند. در این لیست شهاب عادلی و معراج اسماعیلی دروازه‌بان‌های سپاهان و ذوب آهن حضور دارند و تیم ملی امید را در سفر به عمان همراهی خواهند کرد.

اسامی بازیکنان حاضر در این فهرست ۲۲ نفره به این شرح است؛

ابوالفضل جلالی و امید دره (سایپا) ، مهدی قائدی، الهیار صیادمنش و رضا کریمی (استقلال تهران) امیرروستایی، ابوالفضل رزاق پور، محمد خدابنده لو و نادر محمدی(پیکان) حمیدرضا طاهرخانی (پرسپولیس)، شهاب عادلی(سپاهان)، معراج اسماعیلی(ذوب آهن)، محمدمهدی مهدی خانی، محمد اقاجانپور و سینا زامهران(پدیده مشهد)، عارف آقاسی (فولاد خوزستان)رضا جبیره و حسین ساکی(صنعت نفت آبادان)، محمدرضا آزادی و علی طاهران(تراکتورسازی تبریز)، امید نورافکن(شارلوای بلژیک) و رضا شکاری(روبین کازان روسیه)

گفتنی است اعضای تیم ملی فوتبال امید ایران بامداد یکشنبه -۲۷ آبان ماه- تهران را به مقصد عمان ترک می کنند و روزسه شنبه -۲۹ آبان ماه- در مسقط مقابل تیم امید عمان قرار می گیرند.

کد خبر 358846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.