تجلیل اوقاف از سه تن از مدیران شهرداری اصفهان

در هفتمین همایش یاوران وقف، رسانه و نماز از ۲۱۰ نفر از فعالان حوزه وقف و رسانه استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفتمین همایش یاوران وقف، رسانه و نماز استان اصفهان به منظور تجلیل از فعالان حوزه وقف از جمله واقفان، متولیان، خادمان امامزاده‌ها، اصحاب رسانه، یاوران نماز و ... برگزار شد.

در این همایش از ۲۱۰ نفر  از فعالان حوزه وقف و رسانه به ویژه  احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان، حیدرعلی عابدی، ناهید تاج‌الدین، حسن کامران، حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی و حمیدرضا فولادگر نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، علی بهبهانی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، آیت‌الله سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان، محمدحسن شاملی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان، احمد رضوانی نایینی فرماندار اصفهان، عبدالرسول امامی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، علی شمسی مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تجلیل به عمل آمد.

همچنین از ایمان حجتی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به دلیل همکاری‌های این اداره کل برای ترویج فرهنگ وقف با استفاده از ظرفیت‌های اطلاع رسانی شهرداری اصفهان تجلیل شد.

اداره کل اوقاف استان اصفهان از  اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال حوزه وقف در استان نیز تجلیل کرد و در این میان از مریم یاوری از خبرگزاری ایمنا به پاس فعالیت خبری در این حوزه تقدیر شد.

کد خبر 358823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.