بازدید مدیر کل تأمین اجتماعی استان از غرفه شرکت نظرپرداز کارا

مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان (اتوکام) از غرفه شرکت نظرپرداز کارا بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان در این بازدید گفت: سامانه کارگزار همراه، سامانه تعویض و تمدید غیرحضوری دفترچه بیمه سازمان تأمین اجتماعی در ۳۴ شعبه و ۱۶ کارگزاری در استان اصفهان عملیاتی شده است.

 محمد گورابی با اشاره به طراحی اتوماسیون کارگزار همراه توسط این شرکت، اظهار کرد: سامانه کارگزار همراه از بهار ۹۷ در استان اصفهان مورد بهره برداری قرار گرفت و هم اکنون بیش از ۱۱ هزار نفر از بیمه شدگان آن را بر روی تلفن همراه خود نصب و فعال کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اتوماسیون کارگزار همراه با هدف کاهش مراجعات حضوری و صرفه جویی در زمان توانسته به افزایش رضایتمندی بیمه شدگان تأمین اجتماعی کمک شایانی کند، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۵۰ هزار درخواست تعویض دفترچه به صورت غیرحضوری در این سامانه ثبت شده است.

همچنین محمدعلی خوش نظر، مدیرعامل شرکت نظرپردازکارا نیز در این بازدید اظهار کرد: شرکت نظرپردازکارا با مجوز رسمی از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، از سال ۱۳۹۲ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین زمینه فعالیت این شرکت، تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی انواع اتوماسیون‌ها در حوزه تأمین اجتماعی است.

خوش نظر خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رویکرد شرکت نظرپرداز کارا، استفاده از دانش روز در تولید محصولات با کیفیت و منطبق با آخرین استانداردهای علمی و جهانی به منظور کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر این شرکت خاطرنشان کرد: طراحی نرم افزار تمام مکانیزه تهیه و تنظیم لیست حق بیمه، اتوماسیون بازرسی الکترونیک وضعیت اشتغال مقرری بگیران بیمه بیکاری، بازرسی الکترونیک کارگران ساختمانی و بازرسی الکترونیک کارگاه‌های کشفی در حوزه کارگزاری‌های رسمی تأمین اجتماعی و پیاده‌سازی انواع وب سرویس پیامک، CMS ،CRM از جمله این موارد است.

به گزارش ایمنا، در این بازدید آقاهادی، ایروانی و معماری معاونان بیمه‌ای، اداری مالی و کارشناس ارشد کارگزاری‌های رسمی اداره کل تأمین اجتماعی اصفهان مدیر کل را همراهی کردند.

علی اعتصام پور، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان نیز از غرفه شرکت نظرپرداز کارا بازدید و از پیاده‌سازی سامانه غیرحضوری تمدید و تعویض دفترچه بیمه "کارگزار همراه"  ابراز خرسندی کرد.

کد خبر 358822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.