بخشنامه‌ای برای پاسداری از هوای شهر

شهردار اصفهان گفت: اگر همه برای دریافت کارت معاینه فنی خودرو اقدام کنند و این موضوع مورد توجه دستگاه ها و ارگان‌های مختلف نیز قرار گیرد، امسال کمتر با آلودگی هوا در شهر مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: هفته گذشته بخشنامه‌ای برای پاسداری از هوای شهر به تمام سازمان ها، شرکت های وابسته و پیمانکاران شهرداری ارسال شد تا نسبت به معاینه فنی خودروها اقدام کنند تا در زمستان کمتر شاهد آلودگی هوا باشیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شهرداری اصفهان این موضوع مهم را از وسایل نقلیه خود آغاز کرده و اگر همه توجه کنیم امسال کمتر با آلودگی هوا مواجه خواهیم شد.

شهردار اصفهان ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار کرد: وحدت رمز پیروزی در دنیای پیچیده کنونی امروز است و در تمام ابعاد باید وجود داشته باشد؛ وحدت در حل مسائل شهر ضروری است تا توسعه شهری اتفاق افتد.

وی با بیان اینکه در این هفته رویداد دیگری در شهر اصفهان با عنوان «روز نکوداشت اصفهان» رقم خواهد خورد، تصریح کرد: به مناسبت روز نکوداشت اصفهان، یکم تا سوم آذرماه برنامه‌های متنوعی در شهر برگزار می‌شود که امیدواریم با استقبال خوب مردم مواجه شود.

نوروزی ادامه داد: این برنامه‌ها از میدان امام خمینی (ره) تا میدان امام علی (ع) برگزار و افتتاحیه باشکوهی برای آغاز برنامه های نکوداشت اصفهان برگزار می‌شود.

وی همزمانی روز نکوداشت اصفهان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت را به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم هفته وحدت نقطه عطفی برای وحدت بین تمام بخش‌های جامعه باشد.

کد خبر 358807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.