آغاز عملیات احداث نخستین زیرگذر شهری شهرضا

شهرضا – معاون عمران شهری شهرداری شهرضا گفت: عملیات جابه جایی تأسیسات موجود در چهار راه "آیت‌الله طالقانی" شهرضا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، مهدی طبیبیان امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مناطق پرترافیک شهری شهرضا، چهارراه ‌"آیت‌الله طالقانی" است که از مدتی قبل طرح احداث زیرگذر در آن مطرح شد.

وی با بیان اینکه طرح احداث زیرگذر آیت‌الله طالقانی به عنوان نخستین طرح در نوع خود در شهرضا به شمار می‌رود، از آغاز عملیات جابه جایی تأسیسات موجود در این چهارراه خبر داد.

معاون عمران شهری شهرداری شهرضا ادامه داد: در یک ماه گذشته، حدود دو هزار ۲۰۰ متر جدول‌کاری و عملیات آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در مناطق مختلف شهر انجام شده است.

طبیبیان با بیان اینکه شهرداری طرح‌هایی را به منظور اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: یکی از این محل‌ها، خیابان «تابان» در ضلع جنوبی «پارک ملت» است که این طرح به منظور کاهش تصادفات و تلفات جانی در آن اجرا شده است.

وی اضافه کرد: خاکریزی و همسطح سازی فرعی ۱۳ خیابان "بوستان" و فرعی ۱۴ خیابان "۱۷ شهریور" برای رفع مشکل دفع آب‌های سطحی انجام شد.

معاون عمران شهری شهرداری شهرضا با بیان اینکه در شش‌ماه نخست امسال ۷۱ هزار و ۵۴۲ متر عملیات روکش آسفالت با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در شهر انجام شده، اظهار کرد: در همین مدت ۴۸ هزار و ۸۰۰ مترمربع عملیات لکه‌گیری آسفالت با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

طبیبیان از جدول‌کاری چهار هزار و ۹۱۰ متر از معابر شهری با اختصاص اعتبار یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال خبر داد و افزود: دو هزار و ۴۰۹ متر عملیات کانیوگذاری با اعتبار یک میلیارد ریال در مناطق مختف شهر انجام شده است.

وی گفت: در این مدت با اختصاص یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال، عملیات نصب بلوک فرش در هزار و ۹۹۰ متر از معابر شهری اجرا شد.

کد خبر 358801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.