تغییرات مثبت در شهر نیاز به مطالعه و کتاب‌خوانی دارد

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: اگر قصد داریم به جامعه خدمت کنیم ابتدا باید علم آن را داشته باشیم و برای دستیابی به این علم و تخصص لازم است مطالعه کنیم و کتاب بخوانیم تا بتوانیم با استفاده از علم، تخصص، خلاقیت و نوآوری تغییرات مثبت و چمشگیری در شهر ایجاد کنیم.

به گزارش ایمنا، محمدرضا برکت با اشاره به روز کتاب و کتاب‌خوانی اظهار کرد: ما برای بهتر بودن، بهتر زیستن و داشتن شهری مطلوب باید تغییر کنیم و هیچ راهی به جز آغاز تغییر از خودمان نداریم، اگر معتقدیم باید ایرانی آباد داشته باشیم و برای نسل‌های آینده نیز از خود رد پایی نیک برجای بگذاریم قطعا باید تغییر را از خودمان شروع کنیم و تغییر نیاز به مطالعه و کتابخوانی دارد.

وی ادامه داد: در طول تاریخ زندگی بشر، کتاب همواره روشنگر و راهنمای بشریت بوده است و در این رهگذر چند هزار ساله کتاب های آسمانی به ویژه قرآن مجید رسم و راه زندگی و رسیدن به تعالی را به انسان آموخته اند.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان کتاب را بهترین هدیه و صادق‌ترین دوست انسان خواند و گفت: اگر قصد داریم به جامعه خدمت کنیم ابتدا باید علم آن را داشته باشیم و برای دستیابی به این علم و تخصص لازم است مطالعه کنیم و کتاب بخوانیم تا بتوانیم با استفاده از علم، تخصص، خلاقیت و نوآوری تغییرات مثبت و چمشگیری در شهر ایجاد کنیم.

به گزارش ایمنا، همزمان با روز کتاب و کتاب‌خوانی ۲۵۰ جلد از دو کتاب " صبح جادویی " اثر هال الرود و " سنگفرش هر خیابان از طلاست " اثر کیم وو جونگ به کارکنان شهرداری منطقه شش اهدا شد.

کد خبر 358795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.