شکاف بین اروپا و آمریکا توهم نیست، واقعیت است

گلپایگان- امام جمعه موقت گلپایگان گفت: گنبد آهنین صهیونیسم را موشک‌های مقاومت مورد هدف قرار داده است و قدرت نرم و سخت دشمنان به خطر افتاده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام مصطفی شیخعلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به نهم ربیع الاول سالروز امامت ولیعصر(عج) اظهار کرد: بیش از ۱۰ قرن که بشریت در انتظار ظهور حجت خدا و منجی عالم بشریت است.

وی افزود: با اخلاق نیک و پسندیده و انجام اعمال دینی و شرعی می‌توانیم زمینه ظهور و تشکیل دولت کریمه امام زمان عج‌اله را فراهم کنیم.

امام جمعه موقت گلپایگان با اشاره به سالروز ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه(س) افزود: به برکت این پیوندی آسمانی شجره طیبه ولایت رویید و نسل نور و رحمت از کانون این خانواده برای عالم پرتو افشانی کرد.

وی گفت: زمانی که این پیوند آسمانی شکل گرفت جهل و نادانی، بت‌پرستی، سنت‌های ضد انسانی و جاهلیت در جامعه حاکم بود و خانه پیامبر(ص) و حضرت خدیجه(س) مستحکم‌ترین سنگر مبارزه توحیدی در برابر جهالت شد.

شیخعلی افزود: حضرت خدیجه(س) پس از بعثت پیامبر(ص) تمام اموال و دارایی و هستی خودش را در راه حفظ اسلام در اختیار پیامبر(ص) گذاشت.

وی با اشاره به این‌که مبتکر وحدت در عالم پس از پیامبر(ص) امیرالمومنین(ع) بود، افزود: در روایت اهل سنت و اهل شیعه دو روز متفاوت میلاد پیامبر(ص) است، اما حضرت علی(ع) برای ماندگاری اسلام و حفظ وحدت بین مسلمانان ۱۲ ربیع الاول تا ۱۷ ربیع الاول را هفته وحدت نام گذاشتند.

امام جمعه موقت گلپایگان اظهار کرد: بی شک آمریکا و انگلیس به دنبال برهم زدن وحدت بین مسلمانان و بدبین کردن چهره اسلام ناب محمدی هستند و به همین منظور گروهک‌های‌ القاعده، طالبان، داعش و النصره  و غیره به نام شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی را تشکیل‌دهند تا به قتل عام و غارت و زنده سوزاندن انسان‌ها اقدام می‌کنند.

وی تأکید کرد: امروز اسلام بیش از گذشته نیاز به حمایت دارد و باید برای حفظ اسلام وحدت بین شیعه و سنی را حفظ کنیم، در راهپیمایی اربعین حسینی که اهل تسنن به عشق امام حسین (ع) شرکت می‌کنند رمز حفظ و تقویت اسلام است.

شیخعلی با اشاره به این‌که اعدام مفسدان اقتصادی مطالبات به حق مردم بود، افزود: اجرای حکم الهی رحمت الهی است، امروز تقصیر عمده متوجه افرادی که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کردند و مطالبات مردم باید در دو طرف دیده شود، باید مردم حلاوت و شیرینی را در اقتصاد ببینند و لازمه آن مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی دانه درشت‌ است.

وی با بیان این‌که امروز اقتدار دشمنان به خطر افتاده است، افزود: قدرت نرم و سخت آنان به چالش کشیده شده است، بین اروپا و آمریکا شکاف به وجود آمده است، این‌ها توهم نیست واقعیت است که قدرت معنوی و مادی دشمنان ما به خطر افتاده است.

امام جمعه موقت گلپایگان تصریح کرد: گنبد آهنین صهیونیسم را جبهه مقاومت  مانند تار عنکبوت سوراخ کرده است، جبهه آهنین صهیونیسم را موشک‌های مقاومت مورد هدف قرار داده است.

کد خبر 358756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.