فتنه‌و جنگ های منطقه ای نتیجه اقدامات مخرب استکبار جهانی است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: وجود فتنه‌ها و جنگ‌های منطقه ای درخاورمیانه را نتیجه اقدامات فتنه‌گران و شیطان‌های جهان استکباری دانست

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه نماز جمعه این هفته بادرود با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف در میان مسلمانان اظهار کرد: این اختلاف‌افکنی‌ها از سوی شیطان برای دور کردن مسلمانان از ایمان و دین آنها است و در پس این تفرقه ایجاد فتنه می‌کنند.

امام جمعه بادرود وجود فتنه‌ها و جنگ‌های منطقه ای در خاورمیانه را درنتیجه اقدامات فتنه‌گران و شیطان‌های جهان استکبار یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و افزود: در مجامع بین‌المللی کشورهای مسلمان برای رفع اختلاف‌های خود در میان کشورهای اسلامی دادگاهی جامع ندارند و باید بر اساس قوانین لیبرالی جهان غرب با یکدیگر اختلاف خود را رفع کنند.

قاسمی خاطرنشان کرد: هفته وحدت را زمان مناسب برای بازگشت کشورهای اسلامی به قرآن پیامبر و خانه خدا و حب اهل‌بیت است.

وی با تأکید بر اینکه باید تفرقه‌ها را کنار گذاشته و تبدیل به ید واحد شد، افزود: ۵۸ کشور اسلامی اگر با یکدیگر وحدت داشته باشند می‌توانند تحریم‌ها را از بین ببرند و خنثی کنند و می‌توانند زمینه و بستری برای ظهور منجی بشریت فراهم سازند.

 وی با اشاره به وجود نیروهای خائن جهت برهم زدن اوضاع اقتصادی کشور گفت: قوه قضاییه با اقدام قاطع ،افرادی که با ایجاد اخلال در نظام اقتصادی نظام اسلامی باعث برهم زدن آرامش زندگی مردم و ایجاد مشکلاتی در معاش مردم شده بودند، را به اعدام محکوم کرد و امیدواریم که قوه قضاییه این مسیر را ادامه دهد.

وی با اشاره به هفته، کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: کتاب بزرگترین عامل صیانت از اندیشه‌ها و علم دانشمندان است و بقایای علوم و اندیشه‌ها که باعث رشد علمی جامعه می‌شود به برکت وجود کتاب است. 

کد خبر 358755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.