وحدت در جهان اسلام کلید موفقیت جهان اسلام است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: مجلس و دولت باید مراقبت کنند تا جلوی اتفاقاتی همچون مفاسد اقتصادی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرسان نطنز؛ حجت الاسلام روح الله امینی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز اظهار کرد: انقلاب اسلامی نقطه آغاز حکومت جهانی در سراسر جهان بوده و آثار این انقلاب نیز به سرعت درحال فراگیری است.

امام جمعه نطنز گفت: نیروهای جبهه مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی در رویارویی با ارتش شکست ناپذیر دنیا طعم تلخ شکست را بر آمریکا می چشانند.

وی وحدت در جهان اسلام را کلید موفقیت جهان اسلام دانست و تصریح کرد: وحدت جهان اسلام موجب شده است تا در عرصه رویدادهای منطقه‌ای و بین‌المللی پیروزی از آنان مسلمان باشد که نمونه آن را می‌توان در نوار غزه دید.

امینی افزود: قدرت  و هیمنه آمریکا در حال فروریزی است و بنابر فرمایش مقام معظم رهبری ابر قدرت بودن آمریکا در دنیا رو به افول است.

وی اظهار کرد: آمریکا که مدعی قدرت برتر جهانی است امروز در مقابل اراده مردمان آزاده جهان به زانو در آمده و قدرت او نتوانسته است از فروپاشی هیمنه آمریکا جلوگیری کند.

وی با اشاره به هفته وحدت  سالروز ولادت پیامبر اعظم (ص) به عنوان یکی از نیازهای امت اسلام، افزود: در سال های اخیر انگلیس و آمریکا بارها تلاش کردند تا دو دستگی را در امت اسلام بدمند و گاهی در محور قومیت و مذهب کشورهای عرب غرب‌ستیز ورود داشتند بنابراین امت اسلام باید مراقب باشند تا این وحدت خدشه‌دار نشود.

خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: اعدام دو مفسد اقتصادی موجب اعتماد دوباره مردم به قوه قضائیه شد و مجلس و دولت باید مراقبت کنند تا جلوی اتفاقاتی چون مفاسد اقتصادی گرفته شود و از سوی دیگر مردم اگر مبارزه با مفاسد اقتصادی را به عینت ببیند قطعا سختی‌ها را راحت‌تر تحمل خواهند کرد.

کد خبر 358754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.