قهرمانی ۲۰۰ امتیاز نظری در تور تنیس آسیا

ششمین دوره از مسابقات تنیس تور زیر ۱۴ سال آسیای پسران (جام خلیج فارس) با معرفی نفرات برتر این دوره به کار خود پایان داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت تنیس استان اصفهان، ششمین دوره از مسابقات تنیس تور زیر ۱۴ سال آسیای پسران (جام خلیج فارس) عصر امروز -پنجشنبه ۲۴ آبان ماه- با قهرمانی آرتین نظری در بخش انفرادی از ایران به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که با حضور ۲۰ شرکت کننده از استانهای ایران و دو کشور پاکستان و سوریه از روز دوشنبه -۲۰ آبان ماه- در خانه تنیس ملل اصفهان شروع شده بود آرتین نظری توانست با غلبه بر کیان محمدی حریف ایرانی خود به مقام نخست بخش انفرادی این دوره از رقابتها دست پیدا کند.

با توجه به نتیجه به دست آمده در فینال انفرادی این مسابقات کیان محمدی و بردیا ضیائی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم این رقابتها را از آن خود کردند.

در بخش دو نفره این رقابتها نیز آرتین نظری و بردیا ضیایی توانستند با غلبه برتیم مهیار اعوانی و کیان محمدی به مقام قهرمانی این رقابتها دست پیدا کنند. همچنین تیم عادل قپان و ایلیا رسائیان در کنار تیم امیر ارجمند کرمانی و امیرعلی تابش نیز مقام های سوم مشترک بخش دو نفره این رقابت ها را بدست آوردند.

طبق قانون تور زیر ۱۴ سال آسیا، نفرات اول تا سوم به تریتب ۲۰۰، ۱۳۰ و ۱۰۰ امتیاز به رنکینگ آسیایی خود اضافه می کنند.

شایان ذکر است این دوره از رقابتها با مدیریت احسان عسگری، سردواری مسیح صلاح (داور نشان سفید کشور)، داوری شروین خرازی ها اصفهانی و محمد مسلمی فر در محل خانه تنیس ملل اصفهان برگزار شد.

کد خبر 358701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.