بازی بزرگ هفته برنده نداشت، تساوی سپاهان و زاگرس

حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر هندبال بین دو تیم سپاهان و زاگرس اسلام آباد با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم هندبال سپاهان عصر امروز پنجشنبه -۲۴ آبان ماه- در هفته ششم مسابقات لیگ برتر هندبال کشور از تیم زاگرس اسلام آباد میزبان می کرد، این مسابقه به دلیل هم امتیاز بودن دو تیم در صدر جدول از حساسیت بالایی برخوردار بود که در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۷ به پایان رسید.

اسامی بازیکنان تیم سپاهان:

جواد صادقی، یونس بدیعی، علی رحیمی، محمد کیانی، امیرحسین سالمی، مهران رهنما، علی هرنعمتی، کامیار طاهری، محمد زمانی، وحید مسعودی، کیارش طاهری، رسول قندی، مجید مسعودی، یاسین کبیری، امین کاظمی، سعید پورقاسمی و عباسعلی جهانتاب.

سرمربی: محسن طاهری

اسامی بازیکنان تیم زاگرس اسلام آباد:

علی‌رضا اعظم، مسعود مرادیان، مسلم کاظمی، علی شایسته، محمد شیربندی، شهاب صادق زاده، مجتبی کرمیان، محمدرضا سلیمانی، مهران حسینی، مهدی طالبی، علی رضایی، ابوالفضل افضل‌نیا، محمدرضا اوره‌ای، حمیدرضا حسن‌وند و امیرحسین قنبری. 

سرمربی: هوشنگ کاکلوند

شرح بازی:

نیمه اول: در ابتدای بازی دو تیم بازی برابر و پایاپایی را به نمایش گذاشتند، تیم زاگرس چندین بار پیش افتاد اما پس از هرگل با پاسخ سپاهانی بازی به تساوی کشیده می‌شد. از اواسط نیمه نخست این تیم سپاهان بود که توانست برتری را بدست آورد و از مهمان خود پیش بیوفتد، اما بازیکنان زاگرس نیز بیکار نشستند و دوباره بازی را به تساوی کشیدند.

پس از کش‌وقوس‌های فراوان تیم سپاهان توانست در اواخر نیمه اول برتری نسبی را در بازی بدست آورد و اختلاف گل را با تیم اسلام شهری را بیشتر کند که نهایتاً این نیمه با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ به نفع طلایی پوشان به پایان رسید.

نیمه دوم: در نیمه دوم بازیکنان زاگرس برای جبران نتیجه اول پا به میدان گذاشتند و بازی با حملات این تیم آغاز شد، سپاهان نیز با چشم دوختن به ضد حملات به دنبال بالا بردن اختلاف بود اما در ادامه این نیمه جذاب و نفس‌گیر تیم زاگرس توانست با درخشش دروازه‌بان خود بازی را به تساوی بکشد.

و در اواسط نیمه دوم زاگرسی‌ها با حملات پرتعداد خود توانستد برتری را در مسابقه بدست آورند و حتی اختلاف را نیز به دو گل برسانند. برتری تیم زاگرس تا دقایق پایانی بازی ادامه داشت اما سپاهانی‌ها با حملات بی‌وقفه و تلاش بازیکنان خود توانستند بار دیگر بازی را به تساوی بکشانند.

درحالی که تنها ۳۰ ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود سپاهان گل برتری را وارد دروازه حریف کرد اما این پایان ماجرا نبود و پس از این حمله تیم زاگرس اسلام آباد با یک شوت از روی نقطه پنالتی بار دیگر بازی را به تساوی کشید.

این بازی جذاب و نفس گیر که با استقبال خوب تماشاگران اصفهانی همراه شده بود با نتیجه تساوی به پایان رسید تا صدرنشینی مشترک دو تیم برای یک هفته دیگر ادامه داشته باشد.

کد خبر 358695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.