گجت Pulse HR؛ انتخابی مناسب برای دوست‌داران تناسب اندام

گجت Pulse HR به طور خودکار، فعالیت‌های بدنی افراد را شناسایی کرده و میزان کالری سوزانده شده توسط آن‌ها را نمایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت الکترونیکی "Withings" که در زمینه تولید دست بندهای سلامت فعالیت دارد، به تازگی از گجت تناسب اندام جدید خود رونمایی کرده است. گجت هوشمند جدید با نام "Pulse HR"، ضربان قلب افراد را در فواصل زمانی از پیش تعریف شده انداره‌گیری و زمانی که کاربران در حال انجام فعالیت‌های ورزشی شدید هستند نیز به طور مداوم ضربان قلب آن‌ها را نمایش می‌دهد.

دست بند Pulse HR به طور خودکار مجموعه‌ای از فعالیت‌های بدنی مختلف را شناسایی کرده و حالت ردیابی مناسب را از میان ۱۰ فعالیت ورزشی متنوع، تشخیص می‌دهد. سپس میزان کالری سوزانده شده فرد را با توجه به مسافت طی شده نمایش می‌دهد. همچنین دستگاه جی پی اس که در قسمت پشت این گجت قرار دارد، مکان تقریبی افراد را حدس می‌زند. اگر شما در حالی که گجت تناسب اندام را به دست دارید، به خواب رفته باشید، Pulse HR بر روی خواب شما نظارت کرده و آنالیزی از الگوهای خواب را شناسایی می‌کند. 

"Smart Wake-Up" از دیگر ویژگی‌های جالب این گجت هوشمند است و زمانی که تشخیص بدهد فرد به اندازه کافی خوابیده است، او را بیدار می‌کند. از دیگر مزیت‌های این گجت دوست داشتنی، سازگاری با دستگاه‌های اندرویدی و آی او اس است.

چنانچه بخواهیم از لحاظ تکنیکی Pulse HR را ارزیابی کنیم، باید بگوییم گه این گجت از نمایشگر "OLED" برخوردار بوده که تمام فعالیت‌های ضروری کاربران و همچنین تمام اعلان‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند را بر روی مچ دست آن‌ها نشان می‌دهد. عمر باتری Pulse HR نیز فوق العاده است و برای مدت ۲۰ روز دوام می آورد.

علاقه‌مندان به گجت تناسب اندام جدید می‌توانند آن را با قیمت استثنایی ۱۲۹.۹۵ دلار سفارش داده و برای مدت سه تا چهار هفته منتظر بمانند. این گجت یک رقیب مناسب برای گجت Fitbit Charge ۳ با قیمت ۱۵۰ دلار محسوب می‌شود.

کد خبر 358599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.