اعتصاب سراسری معلمان در اعتراض به مشکلات معیشتی است

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اعتصابات سراسری معلمان برای مطالبات صنفی خود از دولت و در اعتراض به مشکلات معیشتی شان است.

علیرضا مهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه صحبت از اعتصاب سراسری بیشتر در فضای مجازی مطرح است، اظهار کرد: این یک اعتصاب سراسری است و تنها استان اصفهان را شامل نمی‌شود و در روز سه‌شنبه ۲۲ آبان ماه در برخی استان‌های کشور معلمان در اعتصاب بوده‌اند اما در اصفهان نسبت به برخی استان‌های کشور این حرکت زیاد نبوده است.

وی افزود: اعتصاب‌های سراسری معلمان برای مطالبات همیشگی و صنفی خود از دولت است و این اعتراضات عموما در رابطه با حقوق و مزایا، تسهیلات و مشکلات معیشتی است.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش استان به صورت مرتب با نماینده‌های معلمان در خصوص مشکلاتشان گفت‌وگو می‌کند و سعی ما بر این است که تا آنجایی که بتوانیم نیازهایشان را در راستای رفع مشکلاتشان برآورده کنیم.

وی گفت: با این حال آموزش و پرورش یک سازمان متمرکز است که بسیاری از تصمیمات از سوی وزارتخانه اتخاذ می‌شود و مشکل معیشت و حقوق و مزایای معلمان از سوی دولت و وزارتخانه رفع می‌شود.

کد خبر 358568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.