برای کمک به سرمایه‌گذاران تنگ نظر نیستیم

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان در کمک به سرمایه گذاران تنگ نظری ندارد، گفت: از تمام افرادی که توانایی سرمایه‌گذاری در شهر را دارند دعوت می‌شود که به سازمان سرمایه گذاری شهرداری اصفهان مراجعه کنند..

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: مسایل مردم شهر اصفهان برای داشتن یک زندگی خوب، در ابعاد مختلف درون خانواده، محل کار و در سطح جامعه تقسیم بندی شده و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به طور نسبی شهر اصفهان از سرزندگی خوبی برخوردار است که با همراهی شهروندان می‌توان نشاط را در شهر افزایش داد، گفت: در اکثر مواقع شهروندان شادی و نشاط را مترادف یکدیگر می دانند، در حالی که شادی می‌تواند زمینه‌ساز نشاط باشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: امروزه با توجه به مشکلات اقتصادی و شرایط سخت به وجود آمده، باید از میزان استرس و اضطراب های حاکم در جامعه بکاهیم. هر کدام از شهروندان می‌توانند در محیط کار، جامعه و منزل پمپاژ کننده نشاط در جامعه باشند چرا که ایجاد نشاط و شادابی در جامعه هزینه‌بر نیست.

به روز رسانی لوازم ورزشی حرکت درمانی در پارکهای سطح شهر

نصر اصفهانی خبر از به روز کردن لوازم ورزشی حرکت درمانی نصب شده در پارک‌های سطح شهر داد و افزود: بعضی از این وسایل حرکت درمانی نیاز به رنگ‌آمیزی و بعضی نیازمند تعمیرات است، از این رو یکی از ماموریت‌های ادارات خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان رسیدگی به این امور است.

وی خاطرنشان کرد: در بودجه ۹۸ پیش‌بینی لازم برای به روز رسانی لوازم ورزشی پارک‌ها در نظر گرفته شده و در صدد هستیم لوازم ورزشی مدرن را در برخی مکان‌ها نصب و تسهیلاتی را برای شهروندان ایجاد کنیم زیرا اعتقاد داریم هر چه این فضاها افزایش یابد در افزایش نشاط شهروندان تاثیرگذار خواهد بود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز نکوداشت اصفهان تصریح کرد: دو دیدگاه درباره این روز وجود داشته که یکی پنجم اردیبهشت ماه مصادف با سالروز تولد شیخ بهایی و روز دیگر یکم آذرماه است که به نام روز اصفهان نام گذاری شده و اکنون در آستانه برگزاری این روز قرار گرفته ایم.

وی افزود: به مناسبت روز نکوداشت اصفهان حدود ۲۰۰ برنامه در سطح شهر اجرا خواهد شد و خوشبختانه امسال روز نکوداشت اصفهان مصادف با هفته وحدت شده که می‌تواند باعث افزایش نشاط در شهر باشد.

نصراصفهانی تاکید کرد: باید از هر اقدامی که منجر به حُزن و اندوه حتی موقت در بین شهروندان می‌شود، خودداری کرد، البته دَقُ الباب محبت لبخند است.  اگر به دنبال نشاط و شادابی در جامعه هستیم، خوش خلقی در بین کارمندان ادارات نیز باید مورد توجه باشد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه آنچه می‌تواند شهر را سرشار از نشاط کند، همدلی شهروندان است، گفت: البته باید توصیه های دینی را رعایت کنیم تا بستری در قالب نشاط و سرزندگی شهر فراهم شود.

وی تصریح کرد: سبک زندگی مردم به سمت و سویی است که با امکانات دیروز نمی توانیم مردم امروز را قانع کنیم زیرا سطح توقعات و نیازها افزایش پیدا کرده است. با توجه به منابع مالی محدود و افزایش نیازهای شهروندان، باید برای ورود بخش خصوصی بسترسازی کرده و فرش قرمز را زیر پای سرمایه گذاران پهن کنیم.

نصر اصفهانی ادامه داد: رویکرد ما این است که با تمام توان به سرمایه گذاران در حوزه های ورزشی، فرهنگی، تفریحی و تفرجگاهی کمک کنیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان در کمک به سرمایه گذاران تنگ نظری ندارد، گفت: از تمام افرادی که توانایی سرمایه گذاری در شهر را دارند دعوت می شود که به سازمان سرمایه گذاری شهرداری اصفهان مراجعه کنند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه مدیریت حدود ۱۷۰ مرکز از جمله فرهنگسراها، خانه‌های خلاقیت و باغ های بانوان با شهرداری است، افزود: تعداد ۷۰ مورد از این مراکز ورزشی به صورت سرپوشیده و روباز است.

وی با اشاره به فعال بودن سالن های مطالعه برای جوانان و نوجوانان شهر، گفت: امکانات سالن های مطالعه شادی درونی برای استفاده کنندگان ایجاد می کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خشکی زاینده‌رود، اظهارکرد: از زمانی که زاینده‌رود به رودخانه‌ای فصلی تبدیل شده، غم و اندوه مردم افزایش پیدا کرده و هر جا حرف از زاینده رود به میان می آید، مردم گریزی به خشکی زاینده رود می زنند، اما به جای اینکه زانوی غم بغل گرفته و احساس کنیم تمام نشاط خود را از زاینده رود داشته‌ایم، باید از سایر امکانات برای  سرزندگی شهر و شهروندان استفاده کنیم.

توزیع عادلانه خدمات در ۲۰۰ محله شهر

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه خدمات باید به سمت توزیع عادلانه پیش رفته و امکانات شهری بین ۲۰۰ محله شهر تقسیم شود، اظهار کرد: برای تحقق شهر دوستدار کودک نیز مدیریتی در شهرداری تعریف شده و تلاش داریم شهر را برای تمام اقشار آماده زندگی خوب کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های نشاط و شادابی شهر در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی ورزشی و تفریحی تقسیم‌بندی شده است، گفت: در حوزه اجتماعی برنامه‌هایی در دل محله‌های شهر برگزار شده و در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی برنامه‌ها با استقبال مردم مواجه شده است، همچنین برنامه‌های مناسبتی و رخدادهای محلی مناسبتی در شهر برگزار می‌شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بخش ورزشی همایش‌های پیاده روی و مسابقات ورزشی برگزار می‌شود، همچنین ۱۵۷ ایستگاه ورزشی هر صبح‌ها در شهر اصفهان برای ورزش همگانی اختصاص یافته است. همچنین به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم(ص) یک جشن ۱۵ هزار نفری در شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 358541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.