آتش بس در نوار غزه به شرط پایبندی رژیم صهیونیستی

بعد از شدیدترین درگیری میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در ۴ سال گذشته، گروه‌های فلسطینی از برقراری آتش‌بس با رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­در بیانیه مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله جنبش حماس تاکید شده تا زمانی که دشمن صهیونیست به آتش‌بس پایبند باشد، مقاومت نیز به آن متعهد خواهد بود.

مقامات رژیم صهیونیستی، تاکنون به این بیانیه واکنشی نشان نداده‌اند، رسانه‌ها از اختلاف جدی در کابینه رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس یا ادامه حمله به نوار غزه خبر دادند. لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد با توقف حملات نظامی به نوار غزه موافق نیست.

حملات نظامی دو روز گذشته در نوارغزه  شدیدترین درگیری میان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت در ۴ سال گذشته است.در این درگیری ۱۱ فلسطینی شهید و صدها نفر زخمی شدند.

گروههای مقاومت هم با بیش از ۶۰۰ موشک سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها منجر شد.

پایگاه خبری میدل.ایست.آی از تلاش بن سلمان در مجاب کردن نتانیاهو برای حمله به غزه خبر داد. این پایگاه خبری مستقر در انگلیس گزارش داد: محمدبن سلمان ولیعهد سعودی، برای کاسته شدن توجه جهانی به پرونده قتل جمال خاشقجی، در تلاش است تا بنیامین نتانیاهو را برای حمله گسترده به غزه قانع کند.

خبر دیگر اینکه نماینده کویت در سازمان ملل از شکست شورای امنیت در یافتن راه حل برای غزه خبر داد. منصور العتیبی پس از نشست غیر رسمی شورای امنیت درباره تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها به غزه گفت: شورای امنیت با وجود برگزاری چندین جلسه درباره غزه، هنوز به راه حلی نرسیده است.

در پی پاسخ های کوبنده مقاومت به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، لابی‌های رسانه‌ای صهیونیستی تلاش کردند پاسخ موشکی مقاومت را به گونه‌ای نشان دهند که انگار رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان از خود دفاع می‌کند!

کد خبر 358538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.