عملیات احداث نخستین مدرسه استثنایی  چند بُعدی اصفهان کلید خورد

استاندار اصفهان گفت: عملیات احداث نخستین مدرسه استثنایی چند بُعدی اصفهان کلید خورد و تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از شش باب مدرسه موقوفه صارمیه با بیان اینکه توسعه منابع انسانی از شاخصه های توسعه در هر جامعه است، اظهار کرد: زیر بنایی‌ترین کار برای توسعه منابع انسانی آموزش، تقویت و آماده‌سازی نسل جدید برای ساختن آینده است.

وی با اشاره به اینکه توجه به تربیت صحیح کودکان و نسل جوان به طور یقین به موفقیت‌ها و توسعه‌های ارزشمند پایدار می‌انجامد، افزود: توسعه فضاهای فیزیکی مدارس و کیفیت بخشی به این فضاها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هر کس در این  زمینه گام بردارد خدمت زیادی به بشریت انجام داده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تا کنون ۱۷ مدرسه از محل موقوفات صارمیه ساخته شده و در اختیار دانش‌آموزان اصفهانی قرار گرفته است، ادامه داد: شش باب از این مدارس امروز آماده شده و در اختیار سیستم آموزش و پرورش استان اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از شش مدرسه موقوفات صارمیه ۱۳ سال طول کشیده است، اضافه کرد: مسئولان در هنگام کلنگ‌زنی پروژه‌ها باید به همه ابعاد بهره برداری آن توجه داشته باشند تا در مدت زمان کمتری به بهره برداری برسند.

مهرعلیزاده از کلنگ زنی اولین مدرسه استثنایی چند بُعدی و با ابعاد متفاوت خبر داد و گفت: امروز کلنگ این مدرسه استثنایی با ابعاد مختلف در ناحیه دو به زمین زده شد و بایستی برنامه ریزی ها به گونه‌ای باشد که این پروژه  تا یک سال آینده به  بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: با توجه به مشکل کمبود فضاهای آموزشی در ناحیه پنج آموزش و پرورش اصفهان قول می‌دهم اولین پروژه‌ای که طی ماه‌های آینده با کمک اداره کل نوسازی مدارس استان شروع خواهد شد در این ناحیه آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری شود.

کد خبر 358482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.