بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۱۲ به بهره برداری می‌رسد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های عمرانی و خدماتی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اعتبار ۱۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آماده بهره برداری است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بخشی از پروژه های آماده افتتاح منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان شامل بهره‌برداری از تصفیه خانه ثانویه پساب شمال شهر با اعتباری معادل ۲۹ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال، بهره برداری از خط انتقال و توزیع پساب تصفیه شده به طول ۱۸هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال، بهره‌برداری از نیروگاه ۱۰ کیلوواتی پنل خورشیدی ساختمان اداری به ظرفیت ۱۰ کیلووات با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه مرکز مشارکتی آموزش و توانمندسازی کودکان و نوجوانان با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال آماده راه‌اندازی است، تصریح کرد: کلنگ‌زنی مجموعه پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی چند منظوره خیابان حکمت در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۳۷ مترمربع و با زیربنای سه هزار و ۶۳ مترمربع انجام خواهد شد که برای ساخت آن۶۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

باقری اظهار کرد : بهره‌برداری از دو سِت دستگاه‌های حرکت درمانی در شهرک نگین و محله عاشق آباد با هزینه ۵۶۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان است.

به گزارش ایمنا، پروژه عمرانی و خدماتی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان به زودی با حضور مدیران شهری به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 358443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.