تنها پل عابر پیاده دهاقان استاندارد نیست

دهاقان – رییس اداره آموزش وپرورش شهرستان دهاقان گفت: در سطح شهر دهاقان تنها یک پل هوایی عابر پیاده نصب شده که آن هم به جهت نامناسب بودن این پل بلااستفاده است.

رجب فرهمندیان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، اظهار کرد: محل نصب پل عابر پیاده شهر باتوجه به قرار گرفتن چند واحد آموزشگاهی موقعیت خوبی دارد، اما وضعیت پله‌ها و مشکلات دیگر باعث شده نه تنها دانش آموزان بلکه شهروندان نیز از آن استفاده نکنند.

وی باتوجه به لزوم نرده گذاری در بلوار اصلی شهر، گفت: باوجود مکاتباتی که با شهرداری و شورای ترافیک درخصوص نرده گذاری در بلوار اصلی شهر و پل هوایی داشته‌ایم، اما هیچ گونه اقدامی انجام نشده و اکنون بلااستفاده است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دهاقان از تشکیل گروه‌های پلیس همیار در پنج واحد آموزشگاهی حاشیه بلوار اصلی شهر خبرداد و افزود: پلیس مدرسه یا همیار نقش مهمی در بهبود وضعیت عبور و مرور، کاهش حوادث، فرهنگ‌سازی مقررات و... دارد که مورد استقبال آموزشگاه‌های دیگر شهرستان نیز قرار گرفته است.

فرهمندیان با اشاره به همکاری پلیس راهور در زمینه آموزش به همیاران پلیس دانش آموزان، افزود: تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش می‌تواند موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه شود.

وی تصریح کرد: اگر به دنبال جامعه‌ای قانون مدار هستیم باید با آموزش‌ها بر روی دانش آموزان سرمایه گذاری کرد.

کد خبر 358434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.