خودمان را صاحبخانه جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان می‌دانیم

کاشان - فرماندار کاشان گفت: خودمان را صاحبخانه جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان می‌دانیم و برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره تلاش خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علی‌اکبر مرتضایی در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان اظهار کرد: هنر مقوله‌ای است که نه قابلیت تحریک و نه قابلیت تشویق دارد بلکه یک حرکت خودجوش است که توسط هنرمندان رقم زده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری چندین دوره جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان گفت: اگر هر هنری را به تنهایی ارزش دهیم و توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم، آن هنر می‌تواند هم باعث افتخار هنرمندان باشد و هم در جذب هنردوستان تاثیر داشته باشد.

فرماندار کاشان اظهار امیدواری کرد: با تلاش و همکاری با یکدیگر بتوانیم به طور شایسته شاهد برگزاری این برنامه ملی در کاشان باشیم.

به گزارش ایمنا، چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان به همت فرهنگسرای مهر با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و با هماهنگی آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و همچنین شورای تامین کاشان با اجرای‌های متعدد در قالب نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی، آذرماه امسال در فرهنگسرای مهر، مدارس، دانشگاه‌ها و سطح شهر کاشان برگزار می شود.

کد خبر 358433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.