پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به حملات صهیونیست ها

نیروهای مقاومت فلسطین به تلافی حملات ددمنشانه نظامیان رژیم صهیونیستی با بیش از ۴۰۰ موشک و راکت شهرک‌های صهیونیست نشین را هدف قرار دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گفته می شود در این حملات حدود ۶۰ صهیونسیت زخمی و شماری کشته شده اند.حملات تلافی جویانه فلسطینیان، هزاران شهرک نشین صهیونیست را مجبور به فرار کرده است. گروههای مقاومت فلسطین همچنین یک اتوبوس حامل نظامیان صهیونیستی را در شرق جبالیا با موشک هدایت شونده «کورنیت» هدف قرار دادند.

منابع صهیونیستی با تایید این خبر از حضور ۵۰ نظامی در اتوبوس خبر دادند. برخی منابع از کشته و زخمی شدن شماری در این حمله خبر می دهند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به آتش سوزی در یک ساختمان تاسیسات گازی و وارد آمدن خسارت گسترده به آن و همچنین هدف قرار گرفتن بیش از ۵۰ شهرک در حملات موشکی نیروهای مقاومت اذعان کردند.

حمله نیروهای مقاومت پس از بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در مناطقی از نوار غزه و مناطق مسکونی در خان یونس آغاز شد. نظامیان رژیم صهیونیستی از شامگاه دوشنبه مناطق مسکونی غزه را از زمین و هوا هدف حملات شدید و گسترده قرارداده اند. دست کم سه فلسطینی در این حملات به شهادت رسیده و شمار بیشتری زخمی شده اند. خبرهایی نیز حاکی است خودروهای نظامی اشغالگران به طرف مناطق مرزی غزه در حرکتند.

اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرد: در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی همه شهرک‌های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را هدف حملات موشکی و راکتی قرار می دهد.

وزارت امور خارجه روسیه نیز در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش های نظامی در نوار غزه دانست.

کد خبر 358432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.