ICT یکی از ابزارهای مبارزه با مشکلات اقتصادی است

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: صنعت ICT (فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات) یکی از ابزارهایی است که می‌تواند با مشکلات اقتصادی مبارزه کند و البته برای مردم رفاه و آسایش را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر اثنی‌عشری عصر امروز در آیین افتتاح بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر سازمان نظام صنفی رایانه ای در ۲۸ استان کشور تشکیل شده و ۱۴ هزار عضو دارد.

وی افزود: بر اساس برآوردها و اطلاعات ارائه شده از سوی مرکز آمار بانک مرکزی، ICT بدون اپراتورها به اندازه صنعت و معدن، دو برابر صنعت حمل ونقل هوایی و نصف صنعت خودرو در اقتصاد کشور سهم دارد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با بیان اینکه سهم ICT باید در اقتصاد دو برابر شود و خوشبختانه بخشی از این هدف تحقق پیدا کرده است، ادامه داد: صنعت ICT همواره ثروت آفرین بوده، باعث رشد تولید و اشتغال در کشور می شود و در کاهش بیکاری بسیار تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: صنعت ICT یکی از ابزارهایی است که می‌تواند با مشکلات اقتصادی مبارزه کند و البته برای مردم رفاه و آسایش را در پی دارد.

اثنی‌عشری با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان از بدو تاسیس فعالیت های چشمگیری داشته است، تاکید کرد: استان اصفهان در صنعت ICT پیشگام و موتور توسعه است.

کد خبر 358410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.