با احترام به قوانین تردد ایمن در شهر را تجربه کنید

مهارت در رانندگی و رعایت نکات و قوانین مربوط به راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و عابران پیاده در کاهش آمار تصادفات رانندگی نقش بسزایی دارد و موجب می شود رانندگی با ایمنی بیشتری صورت پذیرد پس همه به قوانین احترام بگذاریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، دوشنبه ساعت ۱۹- ترافیک در خیابان جی حدفاصل تقاطع همدانیان تا چهارراه پروین اعتصامی سنگین دیده می‌شود، در این محور تصادف جزیی دو دستگاه خودرو سواری که ساعتی پیش اتفاق افتاد، بر میزان حجم ترافیک اضافه کرد.

بر اساس این گزارش، رفت و آمد در خیابان طیب مطلوب است، اما جنوب پل فردوسی وضعیت آشفته ای دارد و هر راننده‌ای به هر شیوه‌ای که مایل بوده، وارد چهارراه شده و نابهنجاری به وجود آمده است.

در حال حاضر حدفاصل پل فردوسی تا سی و سه پل بار ترافیکی پر حجم است و اتوبان شهید خرازی همچون روزهای گذشته در این لحظات بارترافیکی سنگینی بر دوش دارد.

در خیابان شیخ صدوق رفت و آمد خودروها به آرامی در حال انجام است، حدفاصل سه راه سیمین تا میدان ارتش همچنین شمال به جنوب خیابان سعادت‌آباد ترافیک سنگین است.

سه راه هتل پل ورودی بلوار آیینه‌خانه به سمت پل فردوسی مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، همچنین در خیابان هاتف و کوچه مشیر رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

روبه روی پایانه صفه مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و در چهارراه فلسطین هم رفت و امد آرامی مشاهده می‌شود.

جنوب پل فلزی حدفاصل پل فلزی تا خیابان اباذر رفت وآمد خودروها به آرامی انجام می‌شود و در بوستان سعدی نیز ترافیک کمی مشاهده می‌شود.

در خیابان های شمس آبادی و طالقانی رفت و آمد با ترافیک سنگین همراه است و مثل همیشه پارک دوبل خودروها باعث تشدید ترافیک شده است.

کد خبر 358409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.