پرونده قتلی پس از ۶ سال با سازش مختومه شد

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: صلح و سازش در پرونده کیفری قتل دیگری پس از شش سال با تلاش اعضا و همت فراوان شعبه صلحی شورای حل اختلاف برخوار اتفاق افتاد.

به گزارش ایمنا، سید مهدی رستگاری با بیان اینکه  صلح و سازش در پرونده کیفری قتل پس از شش سال با تلاش اعضا و همت فراوان شعبه صلحی شورای حل اختلاف برخوار اتفاق افتاد، اظهار کرد: اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف شهرستان برخوار در  سه ماهه  گذشته برای اولین بار موفق شد پرونده قتلی را به صلح و سازش و گذشت اولیا دم مختومه اعلام کند.

وی افزود: مرد جوانی شش سال قبل همسر خود را به دلایل شخصی و خانوادگی به قتل رسانده  و در باغ دفن می‌کند که پس از گذشت دو سال از حادثه با شناسایی جسد توسط نیروی انتظامی دچار عذاب وجدان شده و به انجام قتل اعتراف می‌کند و قاتل  پس از وقوع این حادثه دچار مشکلات روانی بسیاری می‌شود.

رستگاری ادامه داد: پرونده از دادسرا به شعبه صلحی شورای حل اختلف برخوار ارجاع می‌شود که اعضا و کارکنان شورای حل احتلاف پس از گذشت ۳۵ روز تلاش و تشکیل جلسه با قاتل و اولیا دم هفته گذشته موفق شدند رضایت اولیا دم را جلب کنند و پرونده کیفری قتل را با صلح و سازش مختومه اعلام کند و قاتل پس از شش سال از زندان آزاد شد.

معاون قضایی دادگستری استان و رییس شورای حل اختلاف استان ادامه داد: پرونده قتل دیگری نیز جهت صلح و سازش به این شعبه ارجاع شده که در دست بررسی است و امیدواریم با تلاش خالصانه اعضا شعبه صلحی برخوار مصالحه دیگری اتفاق بیفتد.

کد خبر 358404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.