ویژه برنامه‌های مرکز تخصصی خانواده شهرداری اصفهان

مدیر مرکز تخصصی خانواده شهرداری اصفهان از آغاز به کار فاز دوم جشنواره "ازدواج خوب" در فرهنگسرای خانواده شهرداری خبر داد و گفت: فاز اول این جشنواره در تیرماه امسال همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) فعال شد.

محمد معصومی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محور مباحث در "وقت خوب ازدواج" حول بررسی اشتباهات خطرناک در ازدواج است و تمام نکات مربوط به اشتباهات از سوی خانواده‌ها و زوجین و بروز آسیب‌های بعد از ازدواج مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سیر نمایشگاه، نمایش طنز خیابانی و مجموعه تولیدات تصویری سه بخش اصلی این جشنواره است، افزود: مخاطب این جشنواره جوانان هستند و فاز دوم آن نیز ویژه مقطع دوم دبیرستان‌ها، دانشگاهیان و پادگان‌ها است.

مدیر مرکز تخصصی خانواده شهرداری از برگزاری سلسله نشست‌های ارتباط سبز ویژه فرزندان تازه ازدواج کرده پرسنل مشغول به فعالیت در شهرداری خبر داد و تصریح کرد: این سلسله نشست‌ها به صورت دائمی برگزار می‌شود و مخاطبان خاص این طرح با شرکت در این نشست‌ها هدیه ازدواج خود را از شهرداری دریافت می‌کنند.

معصومی با اشاره به برگزاری جشنواره "سینما خانواده" در فرهنگسرای خانوده خاطرنشان کرد: محور اصلی این طرح، تحلیل و بررسی آخرین فیلم‌های جهان است که در این جشنواره کارشناسان روانشناس و جامعه شناس حضور و فعالیت خواهند داشت.

وی همچنین از برگزاری سلسله نشست‌های تحلیل روند تغییرات فرهنگی و اجتماعی ایران معاصر به صورت ماهیانه خبر داد و گفت: از آذر ماه امسال تا پایان سال در چهارماه این سلسله نشست‌ها با حضور نخبگان علمی، حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود و فعالان فرهنگی و اجتماعی می‌توانند از تبعات مثبت این نشست در تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های شهری استفاده کنند.

کد خبر 358363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.