آژیر خطر در فلسطین اشغالی به صدا در آمد

در حملات هوایی رژیم اشغالگر قدس به شرق خان یونس هفت فلسطینی شهید شدند، در این حملات هفت نفر هم زخمی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دو تن از شهدای حملات صهیونیست‌ها از فرماندهان گردان‌های عزالدین قسام هستند.

به گزارش منابع خبری تعدادی از نظامیان صهیونیست با هدف عملیات ترور نیروهای مقاومت به  شرق خان یونس حمله کردند و سپس جنگنده‌های رژیم صهیونیستی این منطقه را هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی یک نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند و سه صهیونیست را هم زخمی کردند. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن اعلام آماده باش به نیروهای مقاومت تاکید کرد: تل آویو بهای جنایت خود را خواهد پرداخت.

فوزی برهوم، سخنگوی  حماس گفت: اقدام نیروهای مقاومت بیانگر بیداری و حضور آنان در میدان نبرد است.

از بیم حملات نیروهای مقاومت؛آژیر خطر در فلسطین اشغالی به صدا در آمد. ارتش رژیم صهیونیستی از شهرک نشینان صهیونیست اطراف غزه خواسته است نزدیک پناهگاه ها باقی بمانند و از آنها خارج نشوند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در جشن صدمین سال‌گرد پایان جنگ اول جهانی به پاریس رفته بود، سفر خود را نیمه‌کاره رها کرد و به فلسطین اشغالی بازگشت.

مقامات صهیونیست همچنین از ترس پاسخ مقاومت به حملات این رژیم به خان یونس، از مسئولان فرودگاه بن گورویون خواستند برنامه پروازها از تل آویو و بالعکس را تغییر دهند. در عین حال، مقامات صهیونیست اعلام کردند سامانه گنبد آهنین فقط ۲ فروند موشک مقاومت را رهگیری کرده است.

شهرک نشینان صهیونیست از ترس نیروهای مقاومت، دیشب را در پناهگاه سپری کرده و امروز کلاس درس و کار را تعطیل کردند.

کد خبر 358346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.