بوق زدن‌های غیر ضروری در خیابان‌های شهرممنوع!

از بوق زدن‌های غیر ضروری در خیابان‌های شهر خودداری کنید، اگر رانندگان یک بار خود را جای عابران قرار می‌دادند، نتیجه بوق زدن بی موقع را بیشتر و بهتر متوجه شوید.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- یکشنبه ساعت 19– خیابان علامه مجلسی حدفاصل میدان قدس به سمت چهارراه ابن سینا ترافیک سنگینی دارد، از میدان قدس به سمت خیابان مدرس نیز ترافیک زیاد و خودروها در یکدیگر قفل شده‌اند، اما در خیابان کمال رفت و آمد روان است.

بر اساس این گزارش، اگر از بزرگراه شهید صیاد شیرازی وارد خیابان جی شوید و قصد حرکت به سمت تقاطع پروین را داشته باشید، بد نیست بدانید که در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد.

در میدان احمدآباد ورودی خیابان‌های جی و بزرگمهر به دلیل دوبل خودروها ترافیک سنگینی وجود دارد، میدان آزادی ابتدای خیابان هزارجریب ترافیک روان است و خودروها به آرامی در حال حرکت هستند.

در مسیر چهارراه شریعتی به سمت خیابان چهارباغ بالا ترافیک روان است، ولی از میدان آزادی به سمت خیابان سعادت آباد تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

در خیابان شمس آبادی حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان عباس آباد پارک دوبل خودروهایی که بیشتر برای مراجعه به مطب پزشکان به این نقطه از شهر سفر کرده‌اند، باعث ایجاد ترافیک شده است.

مسیر میدان ۲۵ آبان به سمت میدان شهدا ترافیک قابل توجهی دارد، این در حالی است که در خیابان کاوه روبه روی ترمینال کاوه خبر خاصی از ترافیک نیست.

در مسیر شرق به غرب خیابان مسجدسید، پارک دوبل خودروها رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل کرده است، از پل مطهری تا خیابان صائب نیز رفت و آمد خودروها به سختی انجام می‌شود.

کد خبر 358311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.