مجوز افزایش سرمایه ٨۵ درصدی ذوب آهن اصفهان صادر شد

مدیر راهبری شرکتها، امور مجامع و سهام شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز افزایش سرمایه ۲۸ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریالی شرکت ذوب آهن از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌های این شرکت را صادر نموده است.

به گزارش ایمنا، روح اله فاضل پور اظهار کرد: ذوب آهن با این افزایش سرمایه از شمول ماده ۱۴۱ لایحه اصلاحی قانون تجارت خارج خواهد شد و با افزایش مبلغ سرمایه شرکت به شش‌هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان، نسبت مالکانه بهبود چشمگیری خواهد داشت که این موضوع نیز در بهبود رتبه اعتباری شرکت نزد بانک‌ها و کاهش نرخ موثر تسهیلات مالی دریافتی نیز اثرگذار است.

مدیر راهبری شرکتها، امور مجامع و سهام شرکت ذوب آهن اصفهان در خصوص زمان برگزاری مجمع عمومی فوق العاده این شرکت برای تصویب افزایش سرمایه، گفت: این موضوع از طریق روزنامه کثیرالانتشار شرکت و همچنین سامانه کدال جهت اطلاع سهامداران محترم شرکت اطلاع رسانی شدهاست و افرادی که در زمان برگزاری مجمع، سهامدار شرکت باشند سهام جایزه به آنها تعلق خواهد گرفت.

فاضل پور به توقف نماد معاملاتی این شرکت اشاره نمود و اظهار کرد: طبق دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران، زمان توقف نماد معاملاتی، یک روز کاری قبل از برگزاری مجمع عمومی صاحبان سهام است و بازگشایی نماد نیز در شرایط معمول حداکثر دو روز کاری پس از زمان برگزاری مجمع خواهد بود.

منبع: پایگاه (خبری) بازار سرمایه (سنا)

کد خبر 358310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.