برگزاری شش دیدار پرسپولیس در نیم فصل اول/ موضوعی کاملا ممکن و عملیاتی

به گفته سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، بازیهای عقب افتاده پرسپولیس در لیگ برتر بدون بازیکنان جدید این تیم و قبل از آغاز نیم فصل دوم برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، با نگاهی به زمان باقیمانده تا اردوی نهایی تیم ملی فوتبال برای جام ملتهای آسیا و تعداد بازیهای باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر، مشخص می شود که برگزاری دیدارهای معوقه پرسپولیس در نیم فصل نخست لیگ برتر کاملا عملی خواهد بود.

پرسپولیس تا پایان نیم فصل نخست ۶ مسابقه دیگر پیش رو خواهد داشت، با توجه به برگزاری دیدار دوستانه ایران و ونزوئلا در تاریخ ۲۹ آبان و شروع هفته سیزدهم لیگ در تاریخ ۲ آذر ماه، با اندکی تغییر در برنامه سایر مسابقات، پرسپولیس می تواند از تاریخ دوم تا ۲۲ آذر شش مسابقه باقیمانده خود در لیگ برتر را به صورت چهار روز یکبار برگزار کند.

 بدین ترتیب عدالت لازم در لیگ برتر اجرایی خواهد شد و در حق تیم‌های پیکان، ذوب آهن و سپاهان و همچنین سایر مدعیان قهرمانی همچون پدیده و تراکتورسازی اجحافی صورت نمی گیرد.

حال باید منتظر اعلام نهایی برنامه سازمان لیگ برای انجام شش مسابقه باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر باشیم. ضمن اینکه رقبای پرسپولیس در بازی های معوقه و سایر رقبال این تیم در کورس بالای جدول امیدوارند سازمان لیگ به معنای واقعی عدالت را در لیگ برتر اجرایی کند و تحت تاثیر فشارهای بیرونی نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر اجحاف نکند.

کد خبر 358301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.