"معاینه فنی خودروها" روزهای پاک بیشتری را رقم می‌زند

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه سهم خودروها در آلایندگی هوا بالا است، گفت: با عیب یابی خودروها می‌توانیم آلاینده‌های جوی را کاهش دهیم و در نتیجه روزهای بیشتری با هوای پاک داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، سرهنگ رضا رضایی درباره لزوم انجام معاینه فنی در آستانه فصل سرما و بروز پدیده وارونگی هوا اظهار کرد: در معاینه فنی خودروها موضوع این است که ابتدا از خودمان شروع کنیم، یعنی پلیس، شهرداری، سازمان‌های دولتی و.. خودروهای خود را در معرض معاینه فنی قرار دهند تا در صورت وجود مشکلات فنی، این نواقص رفع شود.

وی با بیان اینکه انجام معاینه فنی نشان می‌دهد که خودروها چه میزان آلایندگی دارند، افزود: ما باید گام اول را خود برداریم تا در راستای رفع نواقص خودروها که منجر به افزایش آلایندگی در سطح شهر می‌شود، اقدام کنیم.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه سهم خودروها در آلایندگی هوا بالاست، گفت: تلاش بر این است که با عیب‌یابی خودروها، کاهش آلاینده‌ها و در نتیجه افزایش تعداد روزهای با هوای پاک را شاهد باشیم.

رضایی ادامه داد: بر این اساس روز سه شنبه در حرکتی نمادین خودروهای پلیس، شهرداری، دستگاه‌های دولتی و .. در مرکز معاینه فنی حاضر می‌شوند و با انجام معاینات فنی لازم، گامی در جهت ترغیب سایر شهروندان به انجام معاینه فنی خودروها بر می‌داریم تا در نهایت ناچار به انجام برخوردهای قهری نباشیم.

کد خبر 358292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.