معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین دولتی در اصفهان انجام می‌شود

دبیر ستاد معاینه فنی خودروهای شهرداری اصفهان گفت: برای بررسی وضعیت آلایندگی خودروها و دریافت برچسب معاینه فنی، این بار دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف پیشگام می‌شوند تا انگیزه‌‎ای برای اقدام شهروندان برای اخذ معاینه فنی خودرو باشد.

به گزارش ایمنا، جمشید جمشیدیان با بیان این مطلب اظهار کرد: مخاطبان ما همواره عموم شهروندان بوده‌اند و از این قشر دعوت می‌کردیم که برای بررسی وضعیت خودروهای خود به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و برچسب معاینه فنی را دریافت کنند، اما برای تشویق و ترغیب بیشتر شهروندان به این امر، قرار شد که اخذ معاینه فنی را این بار از خودروهای مراکز دولتی آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه در طرح ویژه‌ای که سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود، خودروهای دستگاه‌های مختلف مورد تست و آزمایش فنی قرار می‌گیرند و برچسب معاینه فنی دریافت می‌کنند، افزود: هدف این است که برای بررسی وضعیت آلایندگی خودروها و دریافت برچسب معاینه فنی این بار دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف پیشگام شوند تا انگیزه‌ای برای حضور عموم شهروندان باشد.

دبیر ستاد معاینه فنی خودروهای شهرداری اصفهان گفت: بر این اساس، معاینه فنی خودروهای دستگاه‌ها و ارگان‌ها روز سه‌شنبه هفته جاری از ساعت ۱۰ صبح در دو مرکز معاینه فنی خودروهای سبک واقع در خیابان جی و مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین تاکسیرانی در بلوار فرزانگان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه خودروهای سنگین شامل اتوبوس، کامیون، آتش نشانی، اورژانس، خدمات موتوری و سازمان حمل و نقل بار و خودروهای سبک از نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس، تاکسیرانی، سرویس‌های مدارس و فرماندهی مورد معاینه فنی قرار می‌گیرند.

کد خبر 358290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.