شناسایی و حمایت از آثار برگزیده در جشنواره فیلم تخت فولاد

مجموعه فرهنگی، مذهبی تخت فولاد با همکاری دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای جشنواره فیلم تخت فولاد فراخوان داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مدیر دفتر تخصصی سینما با اعلام این خبر گفت: مجموعه فرهنگی، مذهبی تخت فولاد با همکاری دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با هدف شناسایی و حمایت از آثار برگزیده تولید شده مرتبط با تخت فولاد اصفهان  این جشنواره فیلم را برگزار می‌کند.

مصطفی حیدری تصریح کرد: بدون تردید مجموعه فرهنگی، مذهبی و تاریخی تخت فولاد اصفهان به دلیل اهمیت و جایگاهی که در تاریخ مذهبی و فرهنگی اصفهان دارد، تا کنون از ابعاد مختلف موضوع و سوژه برای ساخت انواع فیلم در قالب های مختلف قرار گرفته است و نظر فیلم سازان و مستندسازان را به خود جلب کرده است، بنابراین ضرورت دارد پیش از آن که برای ساخت فیلم های جدید درباره این مجموعه بزرگ اقدام کنیم، از آثاری که تا کنون ساخته شده است مطلع شویم.

وی تاکید کرد: مثلا ممکن است تا کنون چند اثر درباره یکی از مشاهیر مدفون در تخت فولاد ساخته شده باشد که لازم است از دوباره کاری پرهیز شده و به موضوع مشاهیری پرداخته شود که درباره آنها اثری ساخته نشده است.

مدیر دفتر تخصصی سینما با بیان اینکه فراخوان جشنواره فیلم تخت فولاد با هدف جمع آوری همه آثار در این حوزه برگزار می شود، اظهار کرد: از تمام کسانی که تا کنون فیلمی با هر فرمت و قالب درباره این مجموعه، تکایا، بقعه ها و مشاهیر مدفون در آن ساخته اند، می خواهیم که آثار خود را در این جشنواره شرکت دهند. این گردآوری شامل همه فیلم ها متعلق به هر زمان و دوره ای می شود.

وی با اشاره به تمدید مدت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره گفت: علاقه مندان برای ارسال آثار خود تا ۳۰ آبان‌ماه مهلت دارند.

حیدری خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند ضمن تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره، آثار خود را به مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد واقع در فلکه فیض، خیابان شیخ مفید، چهارراه دهش ارسال کنند و یا به صورت حضوی تحویل دهند.

کد خبر 358263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.