۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
سیری در زندگی یک هنرمند

زمان گذر می‌کند و خاطرات باقی می‌ماند و هنرمند نقش خاطرات را به زیباترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد و دنیایی از "سه تا ۳۰" را بر دیوارها نقش می‌زند.

میلاد فیروزفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایشگاه خود با عنوان " از سه تا ۳۰" اظهار کرد: مجموعه آثار ارائه شده در نمایشگاه با عنوان "از سه تا ۳۰"  در معرض بازدید عموم قرار داده شده است.

وی ادامه داد: انسان‌ها باید همیشه بهترین آثار خود را صادقانه به نمایش بگذارند. با این تفکر و فارغ از دیدگاه‌های متنوع مخاطب بهترین آثار خود را از کودکی تا جوانی به نمایش گذاشته‌ام.

این هنرمند با بیان اینکه  مضمون آثار از دوران کودکی شخصیت‌های تاریخی و قهرمانان است و آثار مربوط به دوران نوجوانی آن‌ها شکل تخصصی‌تر به خود می‌گیرد، ادامه داد: دوران دانشگاهم فضای تعاملی به وجود آمد و آثارم به سمت مدرن پیش رفت و شکل و شمایل امروزی به خود گرفت اما در تمام طول عمر احساسات و تفکراتم را به نمایش گذاشته‌ام.

فیروزفر اضافه کرد: هیچ‌گاه برای هنر سبک و غالب تعیین نمی‌کردم و همیشه سوژه‌ها مرا به سمت خود می‌کشاندند و در خلق اثر کمک شایانی به من کمک می‌کردند. درون مایه تمام آثار شبیه به یکدیگر هستند، از دوران کودکی از تقلید گریزان بودم و ذهنیاتم را  به نمایش می گذاشتم. برای ارائه مدل یا تصویر به درون خود رجوع می‌کردم و فضا مرا در برمی‌گرفت.

این هنرمند خاطرنشان کرد: تنوع در آثار نمایشگاه وجود دارد و از تکنیک‌های  دیجیتال، چاپ دستی، چاپ  فلز تا نگار گری امروزی به چشم می‌خورد، هدفم در خلق آثار نگارگری تطبیق دادن با هنر دنیا بود.

وی گفت: این نمایشگاه از روز جمعه ۱۸ آبان‌ماه در گالری "اکنون" شروع شده است و تا چهارشنبه ۲۳ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.

کد خبر 358252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.