نمایشگاه کتاب امسال ۶ میلیارد تومان فروش داشته است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در اصفهان، گفت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب امسال بازدید کردند و شش میلیارد تومان کتاب در این نمایشگاه به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان صبح امروز (یکشنبه ۲۰ آبان‌ماه ۹۷ ) در نشست خبری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی و اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل، اظهار کرد: در سال‌جاری ۲۷ عنوان نمایشگاه در اصفهان برگزار شده است و با بررسی این نمایشگاه‌ها به‌خوبی می توان قضاوت کرد که این رویدادهای اقتصادی که هر هفته در استان اصفهان برگزار می‌شود، چه نتایجی در بر داشته است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در اصفهان، افزود: نمایشگاه کتاب توانست اعتماد مردم را جلب کند، افراد زیادی از این نمایشگاه بازدید کردند و بر اساس آمار اعلام شده از سوی معاون اداره و فرهنگ ارشاد اسلامی استان اصفهان، ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه کتاب امسال بازدید و شش میلیارد تومان کتاب در این نمایشگاه به فروش رسید.  

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب با عنوان یک رویداد فرهنگی، در ادامه رسالت اجتماعی و فرهنگی شرکت نمایشگاه ها انجام شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی برای شرکت نمایشگاه‌ها منافع اقتصادی خاصی همراه ندارد، اما به دلیل رسالت اجتماعی که نسبت به جامعه داریم، نمایشگاه‌های فرهنگی و اجتماعی را برگزار می کنیم.

وی تصریح کرد: ذات نمایشگاه برگزاری رویدادهای تخصصی و اقتصادی است.

یارمحمدیان از برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در روزهای ۲۹ آبان تا دوم آذرماه امسال خبر داد و افزود: اعتماد مخاطبان در خصوص نمایشگاه جلب شده و دسته‌بندی‌های دقیقی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی تولیدات در پنج حوزه اصلی تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع، لوله و اتصالات انتقال انرژی، تجهیزات برقی و الکترونیکی، کنترل دما و سیستم های اتوماسیون خانگی و خدمات وابسته تاسیساتی را به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی از نمایشگاه های برتر کشور است، گفت: بازدیدکنندگان این نمایشگاه متخصصانی همچون مهندسان معمار، عمران و عمده‌فروشان و خردهفروشان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است.

وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بین‌المللی از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار باشد و به افزایش کیفیت ساختمان‌ها کمک کند.

یارمحمدیان با اشاره به برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل ونقل در اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه، اهمیت بهینه‌سازی و مصرف آب در کشور را مورد تاکید قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه حدود نیمی از کل مصرف انرژی کشور در بخش ساختمان متمرکز شده است و متأسفانه هنوز بسیاری از فعالان ساخت‌و ساز اراده جدی برای بهینه‌سازی ساختمان‌ها ندارند، افزود: شرکت نمایشگاه‌ها فرهنگسازی برای موضوعات مختلف را وظیفه خود می داند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه اولین نمایشگاه بین‌المللی بهره‌وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل ۲۷ تا ۳۰ دی ماه ۹۷ در اصفهان برگزار می‌شود ، افزود: امیدوارم فعالان این صنف در نمایشگاه حضور به‌هم رسانند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با صنعت ساختمان در ارتباط است و توانمندی های سیستم های بازیافت انرژی، تجهیزات انرژی های نو، تجهیزات و مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست و ساختمان های سبز، انواع عایق های رطوبتی و حرارتی، صوتی و سیستم های کاهنده آب و انرژی، درب و پنجره های چند جداره، سیستم های گرمایشی، سرمایشی و تهویه مطبوع با راندمان انرژی مثبت، سیستم های کنترل هوشمند ساختمانی در زمینه انرژی، شرکت‌های انرژی و بازرسی در زمینه بهره وری انرژی را به نمایش می گذارد.

کد خبر 358249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    0 0
    یه جا مینویسین فروش کم بوده. انصاری به تلویزیون میگه فروش ۳ میلیارد بوده. حالا هم یارمحمدیان میگه ۶ میلیارد بوده؟ مسخره بازیه مگه؟