برگزاری مسابقه فوتبال، ترافیک شهر را کاهش داد

ترافیک معابر شهر اصفهان امشب نسبت به شب‌های گذشته بسیارکمتر است، شاید یکی از مهمترین دلایل آن برگزاری فوتبال بازی پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن است که در ورزشگاه آزادی در حال انجام است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌شنبه ساعت ۱۹- علی‌رغم ترافیک آرام معابر شهر، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید خرازی همچنان ترافیک سنگینی دارد.

بر اساس این گزارش، شمال پل فردوسی تردد خودروها به آرامی در حال انجام است، اما یک‌دستگاه خودرو پژو با توقف نا به جا در ورودی خیابان فردوسی، امکان رفت و آمد روان  برای سایر خودروها را سلب کرده است.

روی پل ابوذر ترافیک چندانی وجود ندارد، در مسیر جنوب حاشیه زاینده رود، بزرگراه شهید صیاد شیرازی و شهدای صفه نیز ترافیک نیمه سنگین است.

امروز ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه تصادف دلخراشی روی پل مطهری اتفاق افتاد، در این حادثه بونکر حمل سیمان در سرازیری پل مطهری به دلیل سرعت بالا  نتوانست خودرو را کنترل کند، از این رو به باند کناری رفت و بر روی یک‌دستگاه خودروی پژو که در کنار خیابان پارک کرده بود، واژگون شد و راننده آن جان خود را از دست داد.

مهمترین علت وقوع این حادثه، سرعت غیرمجاز راننده بونکر حمل سیمان بوده است، بنابراین اگر می‌بینید مسیر بزرگراه‌ها یا خیابان‌های شهر ترافیک ندارد، دلیلی برای فشاردادن پا بر روی پدال سرعت وجود ندارد، چه بسا ناگهان تعادل وسیله نقلیه به هم خورده یا مانعی رو به روی شما قرار گیرد و حادثه‌ای تلخ و جبران ناپذیر اتفاق افتاد.

پارک دوبل در بیشتر خیابان‌های شهر به ویژه عبدالرزاق، حکیم نظامی، آمادگاه، هشت‌ بهشت غربی و شمس‌آبادی یک لاین از مسیر معابر را مسدود و باعث کندی رفت و آمد خودروها شده است.

روبه روی پایانه صفه مشکل خاصی برای تردد خودروها وجود ندارد و در چهارراه فلسطین نیز رفت و آمد آرامی مشاهده می‌شود.

کد خبر 358227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.