در مجموعه بسیج باید از اختلاف دوری شود

مرجع بزرگ تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: متأسفانه گاهی حرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را نمی شنویم و فقط اظهار ارادت می‌کنیم، البته اظهار ارادتمان واقعی است، اما شناخت وظیفه، عمل کردن به آن و شنیدن حرف ایشان به طور ۱۰۰ درصد ضربه خورده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، حضرت آیت الله العظمی حسین مظاهری در دیدار حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با ایشان، ضمن اشاره به توصیه های حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر شناخت وظیفه و عمل به آن تاکید کرد: در این پست حساس همواره توصیه حضرت امام(ره) را مدنظر داشته باشید.

وی افزود: خواهش دیگر بنده از شما این است که این اتحاد و برادری را در مجموعه‌های خود به وجود بیاورید و از اختلاف که همه چیز را از بین می برد، دوری کنید و به هر اندازه می‌توانید در مجموعه هایتان رفع اختلاف کنید.

رییس حوزه علمیه اصفهان افزود: امیدوار هستیم بتوانید سازندگی خوبی که مورد رضایت و پسند امام زمان(عج) باشد، ایجاد کنید و دل مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به دست آورید.

وی افزود: بنده دلم خیلی می سوزد و ناراحت می شوم که حرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را نمی شنویم و فقط اظهار ارادت می‌کنیم، البته نه اینکه اظهار ارادت ما دروغ باشد نه، اظهار ارادتمان واقعی است، اما این شناخت وظیفه و عمل کردن به وظیفه و شنیدن حرف ایشان به طور ۱۰۰ درصد ضربه خورده است.

حضرت آیت الله العظمی مظاهری تاکید کرد: خوشحال هستم از اینکه می بینم محبت مردم به نظام همان است و اگر دوباره رفراندومی برگزار شود، مردم همان رأیی را به این نظام می دهند که اول داده بودند.

دشمن  روز ۱۳ آبان باز هم شکست خورد

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در این دیدار اظهار کرد: ما و مجموعه همکارانمان همچون گذشته بر سر عهد و پیمان خود هستیم و همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در این راستا تا پای جان ثابت قدم می‌مانیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه دشمن با تمام تبلیغات و تلاش های خود در روز ۱۳ آبان باز هم شکست خورد، تاکید کرد: در این روز مردم باوجود تمام  ناملایمات و سختی‌ها که در این ایام شاهد آن هستیم، به میدان آمدند و این امر، نتیجه اعتماد مردم به نظام است.

وی تاکید کرد: انصافا نسل امروز از نسل اول انقلاب خیلی پای کارتر و ولایی‌تر هستند و این امر در فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز به وضوح دیده می شود.

کد خبر 358180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.