کشف ۲۲ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال جاری ۲۲ تن انوع مواد مخدر قبل از اینکه به دست مصرف‌کنندگان یا قاچاقچیان خرده پا افتد، توسط جان برکفان نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین حسین زاده در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: یکی از بزرگترین آسیب‌های فعلی جامعه موضوع مبارزه با مواد مخدر است، این قاعده نه تنها در کشور ما بلکه بسیاری از ملت‌ها و دولت‌های دیگر را نیز درگیر خود کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر که به سوداگران مرگ معروف هستند، برای تامین سودهای کلان خود به هر اقدامی دست می‌زنند، افزود: استان اصفهان به دلیل موقعیت ویژه جغرافیایی و هم مرز بودن با کشورهای تولیدکننده مواد مخدر، نه تنها از قاعده فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر مستثنی نیست، بلکه مشکلات بیشتری نسبت به سایر کشورها در این رابطه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و اقتداری که دارد، اقدامات گسترده‌ای را برای مقابله با این اَبَر آسیب انجام داده است.

وی ادامه داد: در سال‌جاری ۲۲ تن انوع مواد مخدر قبل از اینکه به دست مصرف‌کنندگان یا قاچاقچیان خُرده پا برسد، توسط جان برکفان نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر که به صورت کلان فعالیت می‌کنند، عملیات های متعددی انجام شده است، گفت: تعداد قابل توجهی از قاچاقچیان مواد مخدر در استان دستگیر شده اند، اما با توجه به اینکه در مصاف با قاچاقچیان تعدادی از آنها مسلح هستند و شرارت می‌کنند، از این رو درگیری‌هایی بین نیروی انتظامی و این افراد شرور اتفاق می‌افتد.

وی افزود: یکی از عملیات‌ها در هفته گذشته اتفاق افتاد که طی آن مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین کشف و حدود ۱۴ نفر از قاچاقچیان سابقه‌دار  و حرفه‌ای دستگیرشدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این عملیات یکی از این افراد متهم در درگیری مسلحانه مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفت، گفت: با توجه به جسارت و شرارت باند توزیع کننده مواد مخدر، این افراد از سلاح گرم استفاده کرده و یکی از افراد نجیب و شجاع نیروی انتظامی به نام «شهید محمد رفیعی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد، البته تمام افراد متهم در عملیات غافلگیر کننده دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی مصمم است در مقابله با مجرمان و متهمان از تمام امکانات خود استفاده کند.

کد خبر 358170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.