شهردار اصفهان به بازیکنان و مربیان سپاهان و سایپا کتاب اهدا کرد

شهردار اصفهان امروز –جمعه ۱۸ آبان ماه- پیش از بازی تیم‌های سایپا و سپاهان اصفهان به مناسبت هفته کتاب‌خوانی با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان به سرمربیان و داوران این دیدار کتاب اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و سایپا در ورزشگاه نقش‌جهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

قدرت الله نوروزی پیش از آغاز این مسابقه ضمن دیدار با مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به رختکن تیم فوتبال سپاهان رفت و پس از گفت‌وگو با مربی و بازیکنان این تیم در محوطه کناری زمین چمن ورزشگاه از نماد هفته کتاب و کتاب‌خوانی رونمایی کرد.

شهردار اصفهان در این مراسم گفت: هدف از این اقدام علاوه بر تماشای مسابقه کنار جوانان، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در مکانی است که شور و نشاط وجود دارد تا پیوندی میان ورزش و کتاب‌خوانی ایجاد شود. ورزش و کتاب به سلامت جسم و روج منجر می‌شوند و پیوند این دو حرکتی در جهت خوب اندیشیدن است.

نوروزی هم‌چنین در پاسخ به سؤالی در خصوص ایجاد زیرساخت‌های دسترسی به ورزشگاه نقش‌جهان گفت: امروز که به این ورزشگاه آمدم متوجه دشواری‌های این مسیر شدم اگرچه این زیرساخت‌ها باید پیش از این ایجاد می‌شد، در حال حاضر خیابان فرزانگان در دست احداث است تا بخشی از مسیر به اتوبان چمران متصل شود و در آینده بخشی از ترافیک رفع می‌شود. البته ایجاد دسترسی‌های آسان‌تر نیاز به بازدید میدانی است که حتما انجام خواهد گرفت.

شهردار اصفهان در پایان برای تیم فوتبال سپاهان در این دیدار آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 358134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.