تیم اقتصادی دولت برای رفع تنگناهای معیشتی مردم تلاش کند

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: مردم انتظار دارند که تیم اقتصادی دولت تلاش گسترده‌ای برای کنترل تورم و جلوگیری از بی‌ثباتی در بازار سکه و ارز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود که در آستان مقدس آقاعلی‌عباس(ع) و با حضور گسترده نمازگزاران برگزار شد، با اشاره به دهه وقف اظهار کرد: وقف اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و از نقش مهمی در رفع مشکلات جامعه برخوردار است و باید فرهنگ وقف را در سطح جامعه گسترش دهیم.

امام جمعه بادرود افزود: مردم انتظار دارند که تیم اقتصادی دولت تلاش گسترده‌ای برای کنترل تورم و جلوگیری از بی ثباتی در بازار سکه و ارز داشته باشد.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: حضور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال جواب دندان‌شکنی برای استکبار جهانی و در رأس آنها رییس جمهور دیوانه آمریکا بود.

وی افزود: در روز ۱۳ آبان اخیر حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی و خروش انقلابی آنها بیانگر همین موضوع بود. با پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه و حمایت خودجوش آنها از نظام سرشکستگی آمریکا را به دنبال داشته است.

قاسمی افزود: سردمداران این رژیم استکباری در خیال خام خود فکر می کردند که با وارد کردن فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه ملت ایران را از ادامه مسیر روشن خود باز خواهند داشت.

خطیب جمعه بادرود از مسئولان درخواست کرد: نسبت به تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی مصوب برای بقعه امامزاده آقاعلی‌عباس‌(ع) اقدام کنند و گام های اساسی بردارند. این اعتبار برای توسعه و احداث اماکن اقامتی و زائر سرا و تقویت زیر ساخت های این آستان مقدس که سالانه پذیرای بیش از ۳.۵ میلیون زائر و مسافر است در نظر گرفته شده است.

کد خبر 358125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.