۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
ورود سامانه بارشی به اصفهان

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: روز یکشنبه سامانه بارشی مناطق غرب و جنوب استان را پوشش می‌دهد که منجر به بارش برف و باران خواهد شد.

 نازنین‌زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی  دو روز آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی نسبتاً ناپایدار بر استان حاکم است.

وی با بیان اینکه برای اکثر مناطق افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه برای مناطق غربی و جنوب پیش‌بینی می‌شود، افزود: احتمال بارش خفیف باران در ساعات بعدازظهر و شب برای مناطق غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: از روز یکشنبه سامانه بارشی مناطق غرب و جنوب استان را فرا می‌گیرد که منجر به بارش برف و باران خواهد شد به احتمال زیاد این سامانه چندان قدرتمند نخواهد بود که مناطق دیگر استان را در بر گیرد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زرین‌دشت با ۰.۲ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

سیدان در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده افزود: میانگین دمای هوا استان تغییرات محسوسی نخواهد داشت و احتمالا ًبا  ورود سامانه بارشی به استان احتمال کاهش دما را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در گرم‌ترین ساعت به دمای  ۱۷ درجه  و در خنک‌ترین ساعات نیز به دمای پنج درجه سانتی‌گراد می‌رسد، اظهار کرد: در این بازه زمانی بویین‌میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد سردترین و چوپانان با دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد گرمترین منطقه استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 358123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.