ملت ایران داغ مذاکره مجدد را به دل دشمن خواهند نشاند

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: پیان حضور ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان به آمریکا این است که نه تنها زیر بار تحریم‌ها نخواهند رفت بلکه استوارتر از گذشته پابرجا می مانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: معرفت‌افزایی برای امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) محدود به ماه محرم و صفر نباید باشد زیرا معرفت پایه ایمان است.

وی افزود: هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه منشأ تحولات بسیار مهمی در تاریخ بشریت شد و اثرات مهم و پایداری در تاریخ برجا گذاشت.

امام جمعه گلپایگان با بیان این‌که هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه برای مسلمانان به حدی اهمیت داشت که آن را مبدأ تاریخ اسلام قرار دادند، تصریح کرد: اگر پیامبر(ص) قدرت سیاسی پیدا نمی‌کرد، نمی‌توانستند پایه اسلام و ولایت فقیه را بنا کنند.

وی اظهار کرد: امسال حضور میلیونی ملت بصیر ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان را شاهد بودیم این حضور پیام استقامت و ایستادگی در برابر فشارهای استکبار جهانی در عرصه‌های مختلف را به اثبات رساند.

کرامتی ادامه داد: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان به آمریکا این بود که نه تنها زیر بار تحریم‌ها نخواهیم رفت بلکه استوارتر از گذشته پابرجا خواهیم بود و داغ مذاکره مجدد را به دل دشمن خواهیم نشاند.

وی گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر نفرت و انزجار خود نسبت به سیاست‌های یک جانبه و غلط  آمریکا را نشان دادند، نفرت از آمریکا بین‌المللی شده و این همان صدور انقلاب بود که امام نوید داد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: پیام دیگر حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امید به آینده روشن و درخشان و تدبیر برای آینده جامعه است.

وی افزود: ترامپ رییس جمهور آمریکا نوید داده بود که ملت ایران ۴۰ ساله انقلاب را نخواهند دید، اما رهبر معظم انقلاب سند چشم انداز و پیشرفت ۵۰ ساله انقلاب را به مسئولان ابلاغ کردند.

کد خبر 358116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.